jag är egentligen inte spekulant men nästan så man blir sugen ändå, vad sitter det för spridare och inredning i den? orginal bottendel? vad för kam etc?Bad-Ass wrote:Stämmer bra motor chassie låda fälgar Ja allt som finns på och i bilen för 40JimmyA wrote:40 för fälgar, chassie, motor å allt?
det var väldigt bra pris!
E30 325iMtech2 4d kaross (sterlingsilver) Måste Bort
Moderators: Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis, Snekast
När en bil är så jävla slö att den får ha regplåtar är den helt ointressant!
Det sitter 780cc spridare inköpta på ppf och det är vanligt sportinredning i tyg tyvärr, ang bottendel så är den org och toppen så är den maxportad samt insugen är det också, tyvärr har jag inte hunnit inhandla bättre ventiler, men jag hoppas att nån har tid och ork och färdig ställa den och få ett riktigt bra åkJimmyA wrote:jag är egentligen inte spekulant men nästan så man blir sugen ändå, vad sitter det för spridare och inredning i den? orginal bottendel? vad för kam etc?Bad-Ass wrote:Stämmer bra motor chassie låda fälgar Ja allt som finns på och i bilen för 40JimmyA wrote:40 för fälgar, chassie, motor å allt?
det var väldigt bra pris!
kan skriva här ska annars ev säljas. m3 e36-94 16000mil servicebok finns. svart helskinn inredning fin. 18 radiushjul, sitter en hög ful rigervinge på men annan baklucka finns. diamantsvart. finns någon bula på huven. cargard larm med fjärrlås. Sitter enemkamaxlar i den. bilen har högt hc på tomgång och därmed inte besad. Borde gå att fulbesa med e85. Har felsökt endel på vanosen för jag trodde den va felet men den beter sig precis som den ska och låter inget. Kamkedjan har jag också kollat så den sitter rätt och det gör den. Mitt antagande är att kamaxlarn gör den råa tomgången. ingen bild i nuläget.
intreserad?
annars säljes den för 60000lök om någon är sugen
intreserad?
Ok!affe wrote:kan skriva här ska annars ev säljas. m3 e36-94 16000mil servicebok finns. svart helskinn inredning fin. 18 radiushjul, sitter en hög ful rigervinge på men annan baklucka finns. diamantsvart. finns någon bula på huven. cargard larm med fjärrlås. Sitter enemkamaxlar i den. bilen har högt hc på tomgång och därmed inte besad. Borde gå att fulbesa med e85. Har felsökt endel på vanosen för jag trodde den va felet men den beter sig precis som den ska och låter inget. Kamkedjan har jag också kollat så den sitter rätt och det gör den. Mitt antagande är att kamaxlarn gör den råa tomgången. ingen bild i nuläget.
intreserad?
ska fundera lite på saken så får jag återkomma till dig
Mvh
Jag förstår inte själv tyvärr bilen har kostat mig mycke mer än så, får mer för den om jag börjar sälja den i delarGrefven wrote:varför köper inte folk bilar för tillfället? 40k för denna känns jävligt billigt. jag fick mer för en standard 4-dörrad 325 för ett par år sen och närmare 30k för en 318is ifjol.
Du e inte sugen på min hoj?
http://www.blocket.se/blekinge/Honda_CB ... ?ca=22&w=1
Har fler bilder du kan få
MVH Micke
MVH Micke
Helst vill jag sälja bilen men ja ska fundera lite på saken så får jag återkommaSweppe wrote:Du e inte sugen på min hoj?
MVH Micke
Mvh