Vi testade lite mer ikväll, och imorgon så lyfter jag och Ecke av toppen. Bror jobbar så vi får väl göra ett ryck.
En sak som är säker att Åmsele på Lördag är nog bara att glömma, samt motorveckan i Lycksele som börjar på Måndag.
Den pissar mer vatten nu, nu åker halva exp. kärlet på bara lite körning relativt låg belastning, så vatten och kompressions läkage.
Riktigt kul, nu kan man ju skratta åt sig själv att man gjorde så här istället för oringar
Men, Ärtan eller Bäckis. Packningarna, fräser, slipar, klipper eller stansar ni dom? Vi kommer ju att behöva en packning imorgon, för ihop ska den.
Vill mest riva för att se så det inte är något som är galet, ser allt okej ut förutom packningen så jb weldar vi nog evak. spåren och drar ihop den med ny packning. Vi har inte hjärta att hälla i motorsvets och hoppas att problemet försvinner.
Minns inte hur det såg ut, men är evak. spåren frästa i samma djup som där ringarna vilar så förstår jag ju att det läker kompression, så en lösning skulle kanske vara för att rädda blocket i vinter att frästa djupare spår, och sedan åka med högre pyramidisar, om det nu går. Vi ser väl imorgon.
Mvh