bmw545tic wrote:Nu börjar det dra ihop sig, mycke balla bilar som kommer och kör. för övrigt så är det gratis för åskådare. är det inga fler PPF:are som kommer?
Är det öppet att komma utan föranmälan? Jag vet inte om jag har några däck att åka på men är sugen på en shakedown av nybyggd bil. Kan man bestämma sig på Lördag att åka upp typ?
bmw545tic wrote:Nu börjar det dra ihop sig, mycke balla bilar som kommer och kör. för övrigt så är det gratis för åskådare. är det inga fler PPF:are som kommer?
Är det öppet att komma utan föranmälan? Jag vet inte om jag har några däck att åka på men är sugen på en shakedown av nybyggd bil. Kan man bestämma sig på Lördag att åka upp typ?
japp bara komma och gasa
Bättre att komma lite för tidigt än lite för sent.
finns inga anmälda. man anmäler sig på plats. blir de en fin da så kommer de nog minst 70-80 tävlande och en jävla massa folk.
gasa ska vi om de så ska flyga delar!
ja kom igen nu gött folk! ett måste är ju att gasa lite ! kommer det mycket folk till denna tävling är det inte helt omöjligt med ett par race per månad under sommarmånaderna nästa år! =402m blir klart ännu fortare då det saknas deg till betongräcket!
Jonathan Pettersson ,Lindesberg
325-91 Turbo
073-5426325