ZAK wrote:Gött med riktiga spolar! Nu ska det nog ge mer effekt uppe på toppen =]
Ny wastegate med så laddet lirar som det ska?
Japp nä blir mer effekt till nästa år
Laddet verkar hålla sig på 1 bar nu & det är tack vare ombyggnaden av kollektorn & 60 mm röret ut till w-gaten!
En riktig wastegate hade dock ändå inte skadat...
Hur gick det på gatebil förresten?
Ringde Bäckis idag & beställde MSD tändkablar. Har ju inte börjat klippa i härvan till spolarna än så imonkväll så blir det lite koll/mappning & på lördagkväll blire race
m_ellisson wrote:Ringde Bäckis idag & beställde MSD tändkablar. Har ju inte börjat klippa i härvan till spolarna än så imonkväll så blir det lite koll/mappning & på lördagkväll blire race
Då är det ju nästan värt och titta förbi även om man inte har råd . Har du några passagerare för kvällen ?
m_ellisson wrote:Ringde Bäckis idag & beställde MSD tändkablar. Har ju inte börjat klippa i härvan till spolarna än så imonkväll så blir det lite koll/mappning & på lördagkväll blire race
Då är det ju nästan värt och titta förbi även om man inte har råd . Har du några passagerare för kvällen ?
MVH
Nja kanske tanten men hon kan ju hoppa ut en stund isf
MVH
Okej okej ska se om jag tar mig ner, har körförbud på min kärra sen bor man ju väldigt avsides..
MVH
Okej okej ska se om jag tar mig ner, har körförbud på min kärra sen bor man ju väldigt avsides..
Ja det är tidigt tycker jag oxå men själva racandet är inte förens kl 22-23.00..............................Alla snytar är väl förhoppningsvis i city på tosia!