HenrikF wrote:Själva fan också. Man har sprungit där och svettats hela dagen och missar en av höjdpunkterna.. Jaja. Går fler tåg, såg robbz bil iaf, får nöja mig med det
Tyvärr kunde jag inte komma till Mantorp i dag Men i morgon ska jag dit igen Det blir dessvärre ingen körning på grund av att styrväxeln har gett upp
Stod och kollade på bilen och det var bara 2 grejjer som jag störde mig lite på i ett annat perfekt bygge. Det var slangklämmorna till insuget som såg sådär ut (lite väl mycket industri ) och kopplingen från vevhusventilationen.
Men nu på bilderna verkar det vara olika klämmor och slangar på de olika bilderna!?
Stod och kollade på bilen och det var bara 2 grejjer som jag störde mig lite på i ett annat perfekt bygge. Det var slangklämmorna till insuget som såg sådär ut (lite väl mycket industri ) och kopplingen från vevhusventilationen.
Men nu på bilderna verkar det vara olika klämmor och slangar på de olika bilderna!?
Inget ont om Fredde men det kan inte vara så att det är hans bil du kollat på? Jag har kört med samma hela tiden...
Inget ont om Fredde men det kan inte vara så att det är hans bil du kollat på? Jag har kört med samma hela tiden...
Så kan det varit. Jobbigt med såna där dussinbilar...
Stod iaf utanför garagelängan där pbz bromsade bilar och Ralph bytte däck
Kollade igen på bilderna och självklart är det jag som kollat på fel bil, sorry. Var så inställd på att det var din bil när jag såg att du skulle dit.
Körde en sväng i kväll och skulle prova Race mappen för första gången...Hjulspinn på 1:an 2:an 3:an 4:an 5:an och pang så fick man en fet buckla i huven och frontplåten när tryckröret sköt.... Fan vill ju inte se en färgspruta på semestern....
m3gtfigge wrote:Körde en sväng i kväll och skulle prova Race mappen för första gången...Hjulspinn på 1:an 2:an 3:an 4:an 5:an och pang så fick man en fet buckla i huven och frontplåten när tryckröret sköt.... Fan vill ju inte se en färgspruta på semestern....
Använd bilen till att åka i och skit i bucklan tills vidare... Det brukar kunna hjälpa att köra lite och tänka att vintern är lång för puts