Bimmers från norr =)
Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis
Bimmers från norr =)
Skruvade ihop bilen min idag och fick besök av Livinloud, så vi tog några spontankort efter provkörning. Tyvärr ingen riktig kvalité på bilderna vid foto med GoPro kameran.
Men slänger in några ändå, hoppas ni gillar dom =)
Trevlig sommar!
Mvh
Men slänger in några ändå, hoppas ni gillar dom =)
Trevlig sommar!
Mvh
- Micke johansson
Fin fint Får kommer ner till övik någon helg kanske och åka lite. hur är bil livet på kvällarna kör ni något?
Mikael Johansson
070-3559859
k1k1_@hotmail.com
E30: 327 9.86/227kmh 18år
E30: 325 Mtech2 + M50turbo
S4: Audi 20v - 1000whp
070-3559859
k1k1_@hotmail.com
E30: 327 9.86/227kmh 18år
E30: 325 Mtech2 + M50turbo
S4: Audi 20v - 1000whp
Oj vad många som skrivit, helt glömt bort den här tråden =)
Det är jag som äger touringen också, fälgarna är vitlackade Ac Schnitzer i 17", kunde gärna fått vara lite bredare bak men.. Tror de är 7" fram och 8" bak, slickar dock nästan skärmkanterna som de sitter nu utan valsning.
På 525an min stämmer det nog bra, RC ska de vara. Väger inte mycket trots att de är skodda med 255:or bak!
Bonusbild från i helgen då vi var på Rudskogen
Film kommer lite senare, blev en hel del material med e30:in bland annat
Micke Johansson/Peppe,
Det är inte så superdrag här på helgerna längre då de flesta som haft balla bilar valt att skaffa båtar istället, men nu på söndag har vi talat om att köra lite drifting och superstage. Är ni intresserade av att komma ner och delta så skicka gärna ett pm så kan jag berätta mer!
Mvh
Det är jag som äger touringen också, fälgarna är vitlackade Ac Schnitzer i 17", kunde gärna fått vara lite bredare bak men.. Tror de är 7" fram och 8" bak, slickar dock nästan skärmkanterna som de sitter nu utan valsning.
På 525an min stämmer det nog bra, RC ska de vara. Väger inte mycket trots att de är skodda med 255:or bak!
Bonusbild från i helgen då vi var på Rudskogen
Film kommer lite senare, blev en hel del material med e30:in bland annat
Micke Johansson/Peppe,
Det är inte så superdrag här på helgerna längre då de flesta som haft balla bilar valt att skaffa båtar istället, men nu på söndag har vi talat om att köra lite drifting och superstage. Är ni intresserade av att komma ner och delta så skicka gärna ett pm så kan jag berätta mer!
Mvh