Hittat en rolig tråd på ett amerikanskt forum
Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis
Hittat en rolig tråd på ett amerikanskt forum
- Growl! - http://www.specialsvarv.se" onclick="window.open(this.href);return false; -
- Jonathan Danell
- 0702755150
- Jonathan Danell
- 0702755150
den vita är det en 740 eller? rätt sjyst stuk alla fall. såg nu att de stod 740.
TEL 0707149931 nicke.t@bredband.net
-
Tycker det är mycket mode nu med skit som går sakta/funkar dåligt
Touringen är ju såklart snygg (har ju en likadan själv) fast jag har inte snott fälgarna av en femserie.
Blå Z3an är ju också sjysst som fan. Iaf på håll. Sitter fälgarna som på den svarta går det ju bort.
Touringen är ju såklart snygg (har ju en likadan själv) fast jag har inte snott fälgarna av en femserie.
Blå Z3an är ju också sjysst som fan. Iaf på håll. Sitter fälgarna som på den svarta går det ju bort.
Thorbjörn Nilsson
ILiveToRide@gmail.com
ILiveToRide@gmail.com
då har du alltså tillvalsfälg för m3e36 alà style 5 et41 7,5x17?ILiveToRide wrote:Tycker det är mycket mode nu med skit som går sakta/funkar dåligt
-
Nä, sorry. Har inte exakt lika, kör vita M3 GT fälgar. Samma färg, M-paket etc.
Thorbjörn Nilsson
ILiveToRide@gmail.com
ILiveToRide@gmail.com