BullMaestro, har ju sagt de länge nu att den "snart blir billig" haha, den är inget skänkes objekt för den är jävligt frisk men snart dimper de in bil via jobbet å så lär man ju handla sig en Corvette Stingray Cab -72 som står å väntar på mig.....
pizza wrote:BullMaestro, har ju sagt de länge nu att den "snart blir billig" haha, den är inget skänkes objekt för den är jävligt frisk men snart dimper de in bil via jobbet å så lär man ju handla sig en Corvette Stingray Cab -72 som står å väntar på mig.....
Pizza
Ja det lär du om du kan. typ fetaste bilen genom tiderna.
Cab är ju inget måste i mitt tycke men..
pizza wrote:BullMaestro, har ju sagt de länge nu att den "snart blir billig" haha, den är inget skänkes objekt för den är jävligt frisk men snart dimper de in bil via jobbet å så lär man ju handla sig en Corvette Stingray Cab -72 som står å väntar på mig.....
Pizza
jag har ju bilar så det räcker. det skulle bara vara om du stog på knä med fogden flåsandes i nacken jag kunde lyft oket från dina axlar. för en skamligt dålig penning förstås
Pizza
jag har ju bilar så det räcker. det skulle bara vara om du stog på knä med fogden flåsandes i nacken jag kunde lyft oket från dina axlar. för en skamligt dålig penning förstås
typ 60k eller nåt =)
BullFAN!!!!
Haha, nedå, fogden e inte efter mig än, men blir snart, verkar som om jag behåller Alpinan, köper StingRayen ska jag beställa ny bil från jobbet, Sorento -11, ja, de kommer bli dyrt så farbror fogden kommer väl snart......
60K e tyvärr för billigt, om nån ger 80K osedd, alltså HELT utan egagemang från mig så släpper jag den annars står den bra där den e.