Någon med svart eller annan bra manick som kan polera mina lösa fälgbanor? (bbs rs)
gärna någon i mälardalsregionen.
de har lite klarlackssläpp och lite smått ärgade så det e lite slipande
polera lösa fälgbanor?
Moderators: Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis, Snekast
- Strandholm
polera lösa fälgbanor?
jag är inte bara världsbäst, jag är även ödmjuk.
Plywood/mdf-skiva fastskruvad i fälgbanan och sen lämplig fastsättning i centrumet.
Kanske borra 5x120 i skivan och köra den manliga poleringen genom att montera den bak på bilen och starta med ettans växel. Bilen på pallbockar givetvis.
Kanske borra 5x120 i skivan och köra den manliga poleringen genom att montera den bak på bilen och starta med ettans växel. Bilen på pallbockar givetvis.
///BMW - Was sonst!
M3, M3-replika, 325i, 320iT
M3, M3-replika, 325i, 320iT
- Strandholm
- Strandholm
Du låter bitter Glenn!
Ser ju ut som att det blev bra till slut iallafall!
Fick själv tända flitens lampa idag när jag skulle glasblästra fälgcentrumena.
Gav upp efter 2tim när jag fortfarande inte var klar med första fälgen, bläster med sugmatning suger verkligen.
Trodde inte det fanns något tråkigare i hela vida världen än att slipa och spackla men känns som blästring kan vara herren på den täppan...
Så om någon har tips på nån som glasblästrar billigt i sthlmsregionen så är jag all ears!
Ser ju ut som att det blev bra till slut iallafall!
Fick själv tända flitens lampa idag när jag skulle glasblästra fälgcentrumena.
Gav upp efter 2tim när jag fortfarande inte var klar med första fälgen, bläster med sugmatning suger verkligen.
Trodde inte det fanns något tråkigare i hela vida världen än att slipa och spackla men känns som blästring kan vara herren på den täppan...
Så om någon har tips på nån som glasblästrar billigt i sthlmsregionen så är jag all ears!
jag är inte bara världsbäst, jag är även ödmjuk.