Garage 58 - E30 TURBO - 9.86- 225km/h - end of the story
Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis
- Nisse Järnet
-
Jaha tyckte bara det lät så på din brors inlägg tidigare, men det inlägget är ju redigerat .peppe wrote:Användarna är kvar, och det lät som att det var för våran egen skull.
Alla som vill och klarar att ha filmen, originalet alltså, kommer att få den mot ett pm.
En snällare version kommer på tuben.
MVH
Pain is just temporary, glory last forever.
Jens Abrahamsson
0708323221
Jens Abrahamsson
0708323221
Snacka om storebror verksamhet....peppe wrote:Användarna är kvar, och det lät som att det var för våran egen skull.
Alla som vill och klarar att ha filmen, originalet alltså, kommer att få den mot ett pm.
En snällare version kommer på tuben.
Jag vill ha den mest brutala verisionen! PM!
MVH Oliver Turbo Turtle
Gott mos eller hur var det
BMW m5 f10
https://www.garaget.org/?car=425750" onclick="window.open(this.href);return false;
Gott mos eller hur var det
BMW m5 f10
https://www.garaget.org/?car=425750" onclick="window.open(this.href);return false;
Om vi gör så här, att ni som vill ha den och kan styrka att ni inte är polis får den.
Om ni PM'ar mig istället så löser vi det, blir lite jobbigt att jaga i "alla" trådar, då glömmer man ju ingen..
Och förutsättningen är ju att ni kanske håller filmen för er själva, visa gärna andra men skicka inte runt den...
Mvh
Om ni PM'ar mig istället så löser vi det, blir lite jobbigt att jaga i "alla" trådar, då glömmer man ju ingen..
Och förutsättningen är ju att ni kanske håller filmen för er själva, visa gärna andra men skicka inte runt den...
Mvh
men vad tråkigt att inte alla kan se en sådan här sak med lite glimten i ögat tycker inte dte va något alls som va fel i denna film tyckte bara dne va grym och väldigt underhållande. men får hoppas att a&a inte tycker något va fel med den och låter dig ha den upplagd.
för jag ser inget fel med filmen alls så för tror inte micke själv drack något och när blev det fel vara fylle taxi model snabbt? hehe
men kanske inte vill fylla hela tråden med gnäbb om denna film så.
men måste säga jag uppskattade filmen starkt(:
för jag ser inget fel med filmen alls så för tror inte micke själv drack något och när blev det fel vara fylle taxi model snabbt? hehe
men kanske inte vill fylla hela tråden med gnäbb om denna film så.
men måste säga jag uppskattade filmen starkt(: