Bilder: Nattracets Kul Tur
Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis
Bilder: Nattracets Kul Tur
Helt enkelt en Kul tur!
haha sant sant, men tror inte du skulle vilja bli av med kortet för en lampjävel!Magnaten wrote:mbma wrote:tycker den ska sitta där, visst kunde passat bättre blå men bättre med denna än ingen alls (:
håller inte riktigt med där, hellre ingenting än att se ut som ett vägarbetsfordon
kul bil i övrigt
E.Friberg wrote:haha sant sant, men tror inte du skulle vilja bli av med kortet för en lampjävel!Magnaten wrote:mbma wrote:tycker den ska sitta där, visst kunde passat bättre blå men bättre med denna än ingen alls (:
håller inte riktigt med där, hellre ingenting än att se ut som ett vägarbetsfordon
kul bil i övrigt
läs vad jag skrev
support your local Riga dirt-hogs MC
passat TDI 2008
Audi A6 2009
passat TDI 2008
Audi A6 2009
Tror mig vi har tänkt den tanken me, men det ser rättare sagt förjävligt ut!Magnaten wrote:E.Friberg wrote:haha sant sant, men tror inte du skulle vilja bli av med kortet för en lampjävel!Magnaten wrote:
kul bil i övrigt
läs vad jag skrev
E.Friberg wrote:Rikard B wrote:bra kul va d,men nästa gång ska jag åka m3a och ingen s2a ,fan ni hade bråttom därifrån d vart lite tajt me den gröna familjebussen
Hahaahahah, såg du det? Satt du i KA'n eller?!
Han åkte med mig. De såg ruskigt tajt ut för minibussen och er. Såg hur den neg som fan och ni ba tröck på endå
nepp i en silvrig s2aE.Friberg wrote:Rikard B wrote:bra kul va d,men nästa gång ska jag åka m3a och ingen s2a ,fan ni hade bråttom därifrån d vart lite tajt me den gröna familjebussen
Rikard Brodén
072-242 85 00
bmw 525 mpaket 03 såld
328 touring låg såld
e30 83 323a busbil såld
e21 låg :)såld
e34 m5
e28 m535 turbo
e30 M3
E9 -71
072-242 85 00
bmw 525 mpaket 03 såld
328 touring låg såld
e30 83 323a busbil såld
e34 m5
e28 m535 turbo
e30 M3
E9 -71
i talk softly and carry a big stickiROG wrote:Rikard B wrote:bra kul va d,men nästa gång ska jag åka m3a och ingen s2a ,fan ni hade bråttom därifrån d vart lite tajt me den gröna familjebussen
Du kommer endå få smaka s2 arsle om vi åker varsin bil
Rikard Brodén
072-242 85 00
bmw 525 mpaket 03 såld
328 touring låg såld
e30 83 323a busbil såld
e34 m5
e28 m535 turbo
e30 M3
E9 -71
072-242 85 00
bmw 525 mpaket 03 såld
328 touring låg såld
e30 83 323a busbil såld
e34 m5
e28 m535 turbo
e30 M3
E9 -71
Haha skojar ni eller? Jag ba: Jocke Jocke JOCKE!"!!!!!!!! Bra nära där! Så ska en kul tur vara! På gränsen till döden hela tiden! WOHO!iROG wrote:E.Friberg wrote:Rikard B wrote:bra kul va d,men nästa gång ska jag åka m3a och ingen s2a ,fan ni hade bråttom därifrån d vart lite tajt me den gröna familjebussen
Han åkte med mig. De såg ruskigt tajt ut för minibussen och er. Såg hur den neg som fan och ni ba tröck på endå
Det får man nog, vet faktiskt inte.. Btw Viper89's Polizei inte min! Måste bara påpeka det så ingen missförstår nått!Grefven wrote:får man inte ha en röd kåpa istället för den orangea du har nu?