nej usch oh tvi för cab bmw.. ser ut som om man komme ri en stor båt och seglar runt ju hehe. men visst bilen va ju fint skick och så men nej. inget som faller i min smak alls=)
tycker den är vansinnigt ful på nästan alla punkter. att ha så höga säten i en cab är döfult om man ska peka på något. att sen ha de anskrämliga skärmarna och trösklarna när personen uppenbarligen kan arbeta i plåt/plast är bara bedrövligt.
Grefven wrote:tycker den är vansinnigt ful på nästan alla punkter. att ha så höga säten i en cab är döfult om man ska peka på något. att sen ha de anskrämliga skärmarna och trösklarna när personen uppenbarligen kan arbeta i plåt/plast är bara bedrövligt.
Tacka vet jag Addes gamla M3 e30 Cab med m5 motor i.
Den var snygg!
Grefven wrote:tycker den är vansinnigt ful på nästan alla punkter. att ha så höga säten i en cab är döfult om man ska peka på något. att sen ha de anskrämliga skärmarna och trösklarna när personen uppenbarligen kan arbeta i plåt/plast är bara bedrövligt.
Den var snygg!
Den var snygg!