den är jävligt liten i bagaget om man tror att man ska ha i något mer än en barnvagn. (som knappt går in det heller) en vanlig barnvagn fyller ju nästan en e39 touring.
En trehjulig hej och hå vagn (Teutonia Spirit eller nått liknande) gick in men inte mer. Nu med vanlig brio sittvagn får man faktiskt in några kassar också.
Med besafe maxi barnstol bak finns det inte en chans man kan sitta fram, men de tar o andra sidan en jefla plats.
Och bakom mig (180cm) kan inte tanten vara allt för stor.
Maxi cosi stol lyckades jag inte montera, var nått med golv höjden.
Så sammanfattat, det går i vissa fall. Så man bör prova helst innan köp. Om man inte hade haft air bag fram hade det nog varit bättre.
Har en grand voyager för när allt skit ska med....
ILiveToRide wrote:En trehjulig hej och hå vagn (Teutonia Spirit eller nått liknande) gick in men inte mer. Nu med vanlig brio sittvagn får man faktiskt in några kassar också.
Med besafe maxi barnstol bak finns det inte en chans man kan sitta fram, men de tar o andra sidan en jefla plats. Och bakom mig (180cm) kan inte tanten vara allt för stor. Maxi cosi stol lyckades jag inte montera, var nått med golv höjden.
Så sammanfattat, det går i vissa fall. Så man bör prova helst innan köp. Om man inte hade haft air bag fram hade det nog varit bättre. Har en grand voyager för när allt skit ska med....
Maxi cosi stolar ar helt mupp att fa in i nagon bil..
Jag kan inte ha den i framsatet pa en V70/850.
Och i baksatet ar det ett jevla meck... och inte helt kul att ha barnet i baksatet nar man aker sjalv..
Darfor jag var nyfiken... for 854 ar sugpung pa familjekarra... men baltena ar korta som fan i 85x70...
Ar de lika kassa i 3-serien..?
Tantens 245 ar kung, men lika spannande som en kanin att kora med.. (och har inte AC )
Grefven wrote:den är jävligt liten i bagaget om man tror att man ska ha i något mer än en barnvagn. (som knappt går in det heller) en vanlig barnvagn fyller ju nästan en e39 touring.
haha jag fick fan in en tvilingvagn i min e30 touring ja.de va ju som att bygga lego de