johankihl wrote:Ligger en 535 låda i mitt garage som garanterat är billig. Skicka PM om du är intresserad så kan jag ta med den till stockholm på Måndag.
Jag har troligtvis fått tag på en 535 e28 låda som jag tänkte testa med, annars hör jag av mig.
Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis
johankihl wrote:Ligger en 535 låda i mitt garage som garanterat är billig. Skicka PM om du är intresserad så kan jag ta med den till stockholm på Måndag.
johankihl wrote:Ligger en 535 låda i mitt garage som garanterat är billig. Skicka PM om du är intresserad så kan jag ta med den till stockholm på Måndag.
Nisse977 wrote:Det var katten var tung den var!? Kan inte du eller bilen banta bort några hundra kilo? Min bil med mig i väger bara 1215kg och fulltank. Och min bil är inte stippad på inredning mm.
Jag hade en 535i -91 för några årsen... Jag tyckte den hade just det beteende som du upplevde med växlingen från ettan till tvåan när man varvar mycket.. Min var också seg. Kändes som att spaken hölls kvar i ettan till varvet dalat ner en bit!?
Kul att drivaxlarna höll annars!
johankihl wrote:Vet om två killar som har haft problem med kompression i vattnet pga raceware bultar. Ärlig talat så börjar man ju att ifrågasätta hur bra de är när man ska dra m12 bultar 70nm??