Helst från en motor med vanos, men vad jag har fattat så ska det inte spela någon roll. Jag behöver inte nämna att den ska vara fungerande va?
pma eller ring.
Lambda m50b25
Moderators: Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis, Snekast
Lambda m50b25
Lincoln Continental -68
949whp M30 - SÅLD
073-828 0005
949whp M30 - SÅLD
073-828 0005
de är väll hur många kablar den har som är intresant? ja har 2 st. en från M30,en från S38. båda har 4 kablar. s38 har gått typ 300 mil.
TEL 0707149931 nicke.t@bredband.net
- Jonas_Linder
- Posts: 2121
- Joined: 29 Dec 2006, 16:44
- Location: Umeå
Ni har så rätt, det är tråd antalet som spelar roll. Du kan ta vilken sond som helst bara den är 4-ledad.Hansa wrote:Ja min har också 4 kablar! är det samma alltså?
E34 sondarna är nästan 1,5m långa totalt, medans E36 är ganska kort, typ 30cm. Så om du köper en från E36 så måste du ändå löda om den, enklast är det om du hittar en sond från E34 som är "bolt on".
Upptäckte detta igår, för en polare (C_Lund) hade ett e36 avgasystem som låg med en lambda i , först såg jag inte kabeln alls men sen så såg jag en stump och trodde att den var klippt! men den var som du säger typ 30cm lång.Jonas_Linder wrote:Ni har så rätt, det är tråd antalet som spelar roll. Du kan ta vilken sond som helst bara den är 4-ledad.Hansa wrote:Ja min har också 4 kablar! är det samma alltså?
E34 sondarna är nästan 1,5m långa totalt, medans E36 är ganska kort, typ 30cm. Så om du köper en från E36 så måste du ändå löda om den, enklast är det om du hittar en sond från E34 som är "bolt on".
Lincoln Continental -68
949whp M30 - SÅLD
073-828 0005
949whp M30 - SÅLD
073-828 0005