r.ivars - SMOKEMACHINES
Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis
Ser tvärkass ut på YR eftr senaste uppdateringen, typ 4 mm på förmiddagen, Orsa verka inte bättre men Kjula verkar bara få nått småstänk, 0.2mm, på morronen sen skulle de va uppehåll å tillåmed sol på EM, ja, upp till Rikard å bestämma hur han vill, trots allt han som kör.
Pizza
Pizza
335d -07
Optima PHEV -18
Fredrik Lindblad
Optima PHEV -18
Fredrik Lindblad
Regnet slutar ju kl 8 på morgonen enligt yr.no om man kikar på bilden till höger där sen uppehåll så verkar ju lugnt
http://www.garaget.org/sanden" onclick="window.open(this.href);return false;
Audi Sportquattro -86
VGD Performance
Audi Sportquattro -86
VGD Performance
- Bmwandreas
- Moderator
- Posts: 10788
- Joined: 20 Nov 2005, 17:49
- Location: Avesta
Du har de inte lättr.ivars wrote:har inga wheeliebarsBmwandreas wrote:Närmare till Orsa och klister är det
vet fan inte vart man ska ta vägen... hade ju fetsiktat på att vara i vaggeryd redan nu och dricka hamburgare och grilla öl....
Som de verkar ;P
Volvo 744 Kompressor & Turbo
Sponsras av Atracoo.se , L-M-R.se , Cp-Service.se , 828engineering.com , Grenror.se
Team Hansson Racing
Http://Hansson.page.tl Min Hemsida
Powered by Hansson
Sponsras av Atracoo.se , L-M-R.se , Cp-Service.se , 828engineering.com , Grenror.se
Team Hansson Racing
Http://Hansson.page.tl Min Hemsida
Powered by Hansson
det blir orsa.. störst chans till bra väder...
tyvärr sprack emmaboda planen som vi haft fram till nu.. vid midnatt lär vi ha åkt för att hinna dit..
Men men, orsa lär nog INTE bli tråkigt
provkörde bilen nyss på gata... värmde som en fegis... och klämde 1an och 2an för att se så allt fungerade
står nu lastad och klar i garaget, och bromsskrämen fungerar frontrunners på och vinge sket sig tyvärr.. nå strul med svetsen
tyvärr sprack emmaboda planen som vi haft fram till nu.. vid midnatt lär vi ha åkt för att hinna dit..
Men men, orsa lär nog INTE bli tråkigt
provkörde bilen nyss på gata... värmde som en fegis... och klämde 1an och 2an för att se så allt fungerade
står nu lastad och klar i garaget, och bromsskrämen fungerar frontrunners på och vinge sket sig tyvärr.. nå strul med svetsen
246km/h @ 8.79
203km/h @ 5.61
60 fot 1.32
@ 780whp
203km/h @ 5.61
60 fot 1.32
@ 780whp
veckans update innan helgens misslyckande eller succé...
bubbla nicklas gjorde iordning kapning och punktning på mina "stålfälgar fast dom är i alu...
drog upp bilen på 4pelaren med racevågar ifrån SMF.
efterlite tips från bla stenström, paulo och micke wunderbaum gjordes chassie grundinställningen..
en tumregel var att förspänna höger övre 4 länkstag tills framhjulet på höger fram stod 2 tum högre upp än det vänstra..
vi gamla bmwbakvagnspiraterna bara garvade när det var så sjukt lätt att flytta vikter mellan framhjulen... helt sjukt!
man tog inte fram stora rörtången direkt...
när vi gjorde som sagt så skickade vi över ungefär 100 pannor från höger fram till vänster fram... backade då tillbaks så det låg ungefär 50kg tyngre på höger fram... med flugviktschaffis i heavyweightchassiet
startplatta... tror tamejfan vi tänkte på att få dit allt... + lite extra som passagerarstol med bälten, 12v dator, lite tools... (samtidigt bara en 10-30kg..)
sen drog jag dit kränghämmaren och såhär blev resultatet... med mig i klart för att värma däck på startplattan..
duligt iallafall... måste varit något fel på vågen förra året för då visade den 990 med mig i... dock utan bränsle...
HEAVYWEIGHT e30
Provkörd idag, kopplingen är helt jävla mongo.....den kommer inte slira nån gång iallafall.. Och bilen är helt hysterisk på 717 whp... (grundladdtryck)...
frontrunners färdigsvetsade av jocke på hwk-racing
sen innan man kunde ta i fälgarna var däcken påkrängda av däckkompaniet
gjorde iordningen vinge... vart skitbra... men när det väl skulle svetsas ihop sket det sig, det ville helt enkelt inte med alusvetsen.. vi provar utan 100km/h fetstress...
om 4 timmar hämtar jag upp polarna och hemsöker ärtan, sen drar vi till orsa
vädret på emmaboda ser för hopplöst ut....
man skulle haft vingen klar nu och wheeliebars... då hade det luktat 8a ända hit
bubbla nicklas gjorde iordning kapning och punktning på mina "stålfälgar fast dom är i alu...
drog upp bilen på 4pelaren med racevågar ifrån SMF.
efterlite tips från bla stenström, paulo och micke wunderbaum gjordes chassie grundinställningen..
en tumregel var att förspänna höger övre 4 länkstag tills framhjulet på höger fram stod 2 tum högre upp än det vänstra..
vi gamla bmwbakvagnspiraterna bara garvade när det var så sjukt lätt att flytta vikter mellan framhjulen... helt sjukt!
man tog inte fram stora rörtången direkt...
när vi gjorde som sagt så skickade vi över ungefär 100 pannor från höger fram till vänster fram... backade då tillbaks så det låg ungefär 50kg tyngre på höger fram... med flugviktschaffis i heavyweightchassiet
startplatta... tror tamejfan vi tänkte på att få dit allt... + lite extra som passagerarstol med bälten, 12v dator, lite tools... (samtidigt bara en 10-30kg..)
sen drog jag dit kränghämmaren och såhär blev resultatet... med mig i klart för att värma däck på startplattan..
duligt iallafall... måste varit något fel på vågen förra året för då visade den 990 med mig i... dock utan bränsle...
HEAVYWEIGHT e30
Provkörd idag, kopplingen är helt jävla mongo.....den kommer inte slira nån gång iallafall.. Och bilen är helt hysterisk på 717 whp... (grundladdtryck)...
frontrunners färdigsvetsade av jocke på hwk-racing
sen innan man kunde ta i fälgarna var däcken påkrängda av däckkompaniet
gjorde iordningen vinge... vart skitbra... men när det väl skulle svetsas ihop sket det sig, det ville helt enkelt inte med alusvetsen.. vi provar utan 100km/h fetstress...
om 4 timmar hämtar jag upp polarna och hemsöker ärtan, sen drar vi till orsa
vädret på emmaboda ser för hopplöst ut....
man skulle haft vingen klar nu och wheeliebars... då hade det luktat 8a ända hit
246km/h @ 8.79
203km/h @ 5.61
60 fot 1.32
@ 780whp
203km/h @ 5.61
60 fot 1.32
@ 780whp