ATP autoteile har jag just varit inne på deras sida. och jag tycker det verka för bra priser för att vara sant på framskärm/grill/stötfångare till E36.. 1196:- + frakt... här hemma kostar ju en framskärm 900:- på mekonomen.
finns det någon som kan ge mig omdöme på dom om det är ok prylar där ifrån för pengarna ? och hur mycket blir frakten på hit till sverige ? o hur lång tid tog det innan ni fick hem prylarna till er
mvh markus
ATP autoteile framskärm/grill/stötfångare
Moderators: purepfcom, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis, Pimplaren
ATP autoteile framskärm/grill/stötfångare
Some kids piss their names in the snow Chuck Norris can piss his name in concrete.
- Sjögren Racing
Frakten kostar x1 som det högsta beloppet är på den tyngsta saken i deras ebayshop hur mkt du än beställer.
Jag har köpt määäängder med saker från dom.
Brukar ta en vecka.
Mina framskärmar till min e36 coupe kommer från dom,likaså halva min framvagn,halva en kompis golf 2a kommer med från dom
.Dom är inte sämre än någon annan skärm eller nåt från tex mekonomen.
Brukar ta en vecka.
Mina framskärmar till min e36 coupe kommer från dom,likaså halva min framvagn,halva en kompis golf 2a kommer med från dom

tack för svaret. då kan man lite på förskots betalningen o få hem allt helt utan bulor. o är det bara en vecka vänte tid kan man leva med det för dom pengarna.Sjögren Racing wrote:Frakten kostar x1 som det högsta beloppet är på den tyngsta saken i deras ebayshop hur mkt du än beställer.
Brukar ta en vecka.
Mina framskärmar till min e36 coupe kommer från dom,likaså halva min framvagn,halva en kompis golf 2a kommer med från dom.Dom är inte sämre än någon annan skärm eller nåt från tex mekonomen.
Some kids piss their names in the snow Chuck Norris can piss his name in concrete.