Vet ikke om dette er overtramp, iom at det gjelder ett konkurrerende produkt, i så fall beklager jeg på det sterkeste og tråden kan fjernes
Har kjøpt Millway silentblocks, og montert med stålskiven som følger med i pakken, og som ligger på toppen på bildet på hjemmesiden.
MEN, braketten som som man skrur fast under, og som man skrur fast til karossen med 2 stk skruer, den kommer for lavt, slik at den ikke passer i de 2 hullene i karossen...
Noen som har opplevd det samme? Er eksakt samme på begge sider..
Ja, den går opp i hullet sitt.. når jeg måler oppstikket på styrehylsen over skiva, så måler den 8,4mm, men når jeg måler opp i "hullet" så er det 10mm dypt.. altså har jeg 1,5mm "luft" mellom, og det skal det kanskje være?
Når jeg setter på støttebraketten så kommer den ikke over "kanten" på kanalen, (kanalen har jo en liten kant som går litt inn, som braketten "ligger an på") og ca halvparten av de to hullene dekkes til, så spørs om det er nok om jeg hadde fått den 1.5mm høyere opp.. det som jeg synes er rart er at det er likt på begge sider, hvis ikke kunne jeg jo trodd at det var noe skjevt..