Bullens M3 Turbo

Lägg upp info om ditt projekt.

Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis

Locked
affe

Post by affe »

ok
Alfred Andersson
affe.andersson@hotmail.com
Tel 0702803567
baumgardt

Post by baumgardt »

hahaha kan ju fråga morsan om hon kan köpa den åt mig :wink: eller man kan ju alltid fråga om en saftig höjning av månadspengen :wink:
Grefven wrote:du får fixa någon som köper ut den åt dig om du är minderårig :wink:
Grefven

Post by Grefven »

audi rs2 eller anna "S bil", z3m coupe, m3 e36 och m3 e46 kan tagas i byte.
tomsan

Post by tomsan »

Kanske lite väääl offtopic.

Gjorde precis som du... Han köra 6 mil sen vart det bananstake :oops:
Saab?
Grefven

Post by Grefven »

grattis. :D
Pitbull

Post by Pitbull »

tomsan wrote:Kanske lite väääl offtopic.

Vad åker du för bil/maskin?

Varför sätter ni inte ihop era maskiner som man ska så blir det inget ras!!!! :lol:
Mattias Skoglund
Mob: 0763-493494

2009: 575whp samt 740wnm 1,4bar. M30B35
2010: 842whp samt 983wnm 1,8bar. M30B35
Grooverhound

Post by Grooverhound »

Pitbull wrote:
tomsan wrote:Kanske lite väääl offtopic.

Vad åker du för bil/maskin?

Varför sätter ni inte ihop era maskiner som man ska så blir det inget ras!!!! :lol:

Hrm saab var de va? 8)
Rasmus Olofsson||
Grefven

Post by Grefven »

nu har jag sålt min m3 för åttonde gången faktiskt. men även denna gången var det en kille som drömde.

senaste sms konversationen och här hade jag redan gett upp och ville mest se hur han skulle ta sig ur sin egen lögn.

b: bullen
k:köpare

b: Du fick det rätta kontonummret av mig va? Jag hade råkat kasta om två siffror i clearingnummret.

k:Ja jag fick rätt

b:Dra över ett sms sen så fort du fixat med överföringen så kan jag kolla om jag ser slantarna.

b:Jag ser ingen handpenning ännu. Men du fixar det ikväll? Eller du kanske inte har swedbank så att det dröjer innan jag ser det?

k:Hej du jag har fått lite problem med finansen du har inga kontakter eller lösning på det mvh jonas

b: ska jag ha en lösning? Då får någon familjemedlem eller vän va borgenär. Så det är ju inga problem då.

k:Nej jag är grön men banken tycker att det är för mycket pengar för en bil från 80 talet men dom förstår inte vad det är för något men jag har nog löst det ändå får svar 12 imorgon ringer då

b:Ja, hör gärna av dig direkt du vet.

b:Antar att banken inte ville låna ut några pengar eftersom jag inte hört av dig?

b;Du ska alltså inte ha bilen? Säg det isf så jag slipper strula med detta mer.

k:Du får en m3 e46 02 6000mil plus 50 imellan

(här suckar man bara. men ville ändå höra vad han hade att säga.)

b:Är den vettig så är det inte alls omöjligt. Söker faktisk efter en e46.
Maila över info och bilder. Gärna ikväll. Sportevo@hotmail.com

k:Svensksåld svart jätte fin

b:Då är det intressant.

b:Manuell elöer smg?

k:Ringer snart

b:Ok

k:Jag missförstog han som har bilen han ville ha ett jämt byte tro mig bilen är fin

b:Han som har bilen??? Först ska du köpa min bil utan pengar och sen ska du byta bort någon annans bil? Hör av mig när du har xxxxxx:- och den dagen du tänkt att sätta in en handpenning. Jag har fått nog av snackare och lägger inte mer tid på drömmare.

k:Nej men jag har en m3 e46 som jag kan byta bort var nog jag som skrev lite tokigt ber om ursäkt för det men som sagt så ville jag ha ett byte rakt av då kan jag komma imorgon om det är så annars får du säga vad du vill ha imellan

b:Hur ska du ha det? Är det din eller inte? Skicka över regnummer.

k:Nej det ligger till på det visset att det är min chefs bil som han ville sälja och då kom jag på att du kunde ta inbyte då passar det bra eftersom han ändå skulle låna mig pengar allt blev lättare för oss om du vill byta regnr XXXXXX ber om ursäkt om det blev lite fel

b:Be han ringa mig då om han vill lägga xxk imellan. Annars är det inte intressant.

k:Jag gör så

b:Det går bra nu fram till kl 21:30

b:Den m3an va en importerad 2001 och han har
Ägt den i 2 dagar... Det är verkligen inte intressant. Tror du jag är idiot så har du fel. Hör av dig när du har xxxk som sagt. Jag är inte intresserad av fler ursäkter. Hör inte av dig mer om du inte sitter på xxxk och kan föra över en handpenning. Tack

VARFÖR handlar folk på tom ficka? och varför i helvete kan de inte säga. nä, det är för mycket pengar för mig så jag avstår...

nädå. de ska hålla på och ringa i flera dagar och hitta på olika hinder som kommit mellan. det är nog 4 pers av dessa 8 som kört precis samma mönster. de ska ha bilen men sen så kommer den ena ursäken efter den andra. men pengar det har de alltid i överflöd om de får säga det själv.
Last edited by Grefven on 17 May 2010, 20:51, edited 1 time in total.
Grooverhound

Post by Grooverhound »

Fyfan va dryga personer.
förstår dig helt att du blir förbannad. :x
Rasmus Olofsson||
ToTTeN

Post by ToTTeN »

Du har då tur med din försäljning du.

Vänta du vill du verkligen bli av med den så kommer det att komma rätt köpare!

Ska bara lämna in 2st små vinster på triss lotter och ta ut de i nya lotter och bli rik. Hör av mig då :)
Tobias Olofsson
0703101373
Dj_totten@hotmail.com
e30baur

Post by e30baur »

om man bara hade pengar till den där bilen :(
Mekonomen Nytorpsvägen

Lezan Salih
södervägen 50
18364 TÄBY
Grefven

Post by Grefven »

man blir ju förbannad för att man snackar i en hel vecka med dessa idioter. de ringer och de vill veta ditt och datt och de har pengar säger dom och "jag är ingen snackare" hör man alltid första samtalet. och de frågar t.o.m efter kontonummer och ska föra över en handpenning men sen händer inget.
HenrikF

Post by HenrikF »

Själv varit med om detta så många gånger. Kvittar om det är bilar eller grejer för pissepengar. Förstår inte. Kanske är folk som vill ombäddas av bubblan av att göra affärer utan att ha pengar till det.. eller bara så blåsta att de tror de kan handla.
/Henrik
Sjögren Racing

Post by Sjögren Racing »

jösses :(
Grefven

Post by Grefven »

Det tråkiga är att man tappat tålamodet och kanske snäser av fel kille när 10 idioter hållt på att tragga i veckor. Så man går miste om
den verkliga köparen.

Men att som denna killen hitta på att han har en m3 e46 att byta mot när han inte ens äger en sån är ju högst märkligt.
Thörn

Post by Thörn »

fan va jobbigt, det är så man kan börja garva åt elendet, kanske lättare att få sålt om du drar ihop den först, en turnkey bil tilltalar väl denna kategorin köpare mer? men det kostar väl lite flis också.
Peugeot 407 sw 2005 2.0hdi panorama ED.
Grefven

Post by Grefven »

då blir den dyrare. så samma pajsare lär ju ringa och bjuda samma pris som när den låg i delar. så är det alltid.
Locked