roope wrote:endast haft bilen i 3 veckor och fyllde 18 för 4 månader sen.
ta det grannt. jag har själv trott att jag var fittipaldi när man fick körkortet och det gick åt helvete.
och gällande de olika laddtrycken så fråga ärtan. han vet nog vad som är safe att ladda så du inte fördärvar något i onödan.
skall egentligen köras på 1-1,2 bar enligt ärtan.
men vettig som man försöker vara så kör jag just nu på 0.5 i ladd för att lära mig hantera grejerna. Kanske inte bra för motorn men det är bättre än att sitta fast i ett träd
roope wrote:endast haft bilen i 3 veckor och fyllde 18 för 4 månader sen.
ta det grannt. jag har själv trott att jag var fittipaldi när man fick körkortet och det gick åt helvete.
och gällande de olika laddtrycken så fråga ärtan. han vet nog vad som är safe att ladda så du inte fördärvar något i onödan.
skall egentligen köras på 1-1,2 bar enligt ärtan.
men vettig som man försöker vara så kör jag just nu på 0.5 i ladd för att lära mig hantera grejerna. Kanske inte bra för motorn men det är bättre än att sitta fast i ett träd
De låter mycket klokt och att köra på lägre laddtryck lär väll knappast skada motorn, snarare tvärtom?
- Min portfolio http://kmdev.se" onclick="window.open(this.href);return false;
Dont like my Driving,mail me at:
eatsh*t@gof*ckyourself.com
MVH Patrik Jansson
*E24 M635Csi -84 http://www.garaget.org/?car=72052
*E34 535i -92 "sladdpulkan"