Andy´s Volvo 244 (motorn såld)
Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis
inte jag utan tjernell som portade åt mej som gjode detRickardP wrote:Är det du själv som tagit upp förbränningsrummen?
Fungera det bra, dvs, inte spikbenägen och så?
och ja det ska fungera bra
är bra att göra om man kör plana kolvar oxå tydligen så man inte får nån klämspalt
samt att kompet blir lite trevligare
pm om det är nått
skönt var det när man stälde sig under bilen och såg att det satt servo styrning på den (pluggad) samt nyare bakaxel så jag kan ta hastighets signalen där när ja kör med bmw låda sen
i morgon så åker mina sellholm framdämpare ur så jag kan lämna dom på svarvning för att kunna få bilen lite lägre endå samt att kunna ha lite fjädringsväg endå ... blir nog bra när det är klart
i morgon så åker mina sellholm framdämpare ur så jag kan lämna dom på svarvning för att kunna få bilen lite lägre endå samt att kunna ha lite fjädringsväg endå ... blir nog bra när det är klart
pm om det är nått
- Christian.N
Hur ligger din framvagnsbalk mot vägen? Testade lite och sänka ner min och jag tyckte framvagnsbalken hamnade riktigt nära backen då. Men snyggt är det när det är lågt Önska jag hade lika fina fjäderben i fram! Nåt tips på vart man kan hitta nåt som inte gör skit av plånboken?
Mvh
Mvh
Enköping, 073-3104393
hehe tycker inte vi ska gå in på hur nära min balk ligger markenChristian.N wrote:Hur ligger din framvagnsbalk mot vägen? Testade lite och sänka ner min och jag tyckte framvagnsbalken hamnade riktigt nära backen då. Men snyggt är det när det är lågt Önska jag hade lika fina fjäderben i fram! Nåt tips på vart man kan hitta nåt som inte gör skit av plånboken?
Mvh
dom fjädrarna jag har är ricktigt sköna tycker jag
rally fjädrar från typ SAM ...
det med nya gas dämpare blir nog fin fint ska du se
pm om det är nått
- Christian.N
Hehe okej som jag tänkte då Rätt nära alltså hehe. Ska kolla upp vad dom har att erbjudaAndy_b wrote:hehe tycker inte vi ska gå in på hur nära min balk ligger markenChristian.N wrote:Hur ligger din framvagnsbalk mot vägen? Testade lite och sänka ner min och jag tyckte framvagnsbalken hamnade riktigt nära backen då. Men snyggt är det när det är lågt Önska jag hade lika fina fjäderben i fram! Nåt tips på vart man kan hitta nåt som inte gör skit av plånboken?
Mvh
dom fjädrarna jag har är ricktigt sköna tycker jag
rally fjädrar från typ SAM ...
det med nya gas dämpare blir nog fin fint ska du se
Mvh
Enköping, 073-3104393
tror dom kostar 525kr st eller liknande
balken ligger kanske 4-5cm från marken nu .. och då fjädrar bilen ihop ca 3cm (och detta med volvo maskinen i .. undrar va som händer när m30in hamnar där)
nu kanske jag har 2cm extra för jag kör md höga vinter däck
men det ska ju va lite sport med
balken ligger kanske 4-5cm från marken nu .. och då fjädrar bilen ihop ca 3cm (och detta med volvo maskinen i .. undrar va som händer när m30in hamnar där)
nu kanske jag har 2cm extra för jag kör md höga vinter däck
men det ska ju va lite sport med
pm om det är nått
på min M5 hadde ja ca 6 cm till framspoilern å fjädringen va stenhård,men den tog i lite då å då ändå.jävligt iriterande.men de blir fett me sänkningen.mvh
TEL 0707149931 nicke.t@bredband.net
ja mycke glasfiberväv blir det.men ska man va ball får man ju offra lite .he he
TEL 0707149931 nicke.t@bredband.net