Varför blir jag utloggad så fort jag lämnar sidan ... nästa gång jag går in igen så måste jag logga in på nytt (spelar ingen roll om det är 3sekunder eller 4dagar imellan)
händer inte på nån annan sida och har alldrig hänt här innan (utom den senaste veckan)
inte ändrat nått i min dator häller utan det bara kom
Även om de varit på tapeten ganska ofta de sista så skiter ja i de å kör ett litet OT, fast iofs så e de lite liknande ditt probs
När ja är inloggad på Garaget.org och klickar mig in på Forums delen så loggas jag ut?! konstigt, ja har inte heller ändrat något nyligen!
Hoppas du inte döar mig nu för mitt inlägg
Five Star Racing!
Jonas Jonis Abrahamsson.
0736-785263
Andy: Har inte hört någon annan som har problemet. Förmodligen är det något lokalt i din dator med andra ord. Testa att radera lite cookies och rensa upp din maskin lite så fungerar det säkert sen.
Jag har också samma problem, har inte ändrat ett piss i min burk, problemet bara va där från en dag till en annan. Det är till och med så illa att om jag har loggat in, men sedan är inaktiv på sidan typ 5- 10 min. så loggas jag ut automatiskt, det är jävligt irriterande. Så det lär nog inte bero på instälningar av popup's.
Tillåter ni att kakorna lagras ordentligt?
firefox -> verktyg -> inställningar -> sekretess ->
Tillåt att webbplatser lagrar kakor
Tillåt tredjepartskakor (behåll tills de förfaller)
Snekast wrote:Tillåter ni att kakorna lagras ordentligt? firefox -> verktyg -> inställningar -> sekretess -> Tillåt att webbplatser lagrar kakor Tillåt tredjepartskakor (behåll tills de förfaller)