köpes e30 kaross med axlar för 1000kr

Lägg ut en köpes annons

Moderators: Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis, Snekast

Post Reply
matte_88

köpes e30 kaross med axlar för 1000kr

Post by matte_88 »

Köpes

e30 kaross med axlar
ska finnas helst i västmanland eller runt där

för 1000kr
matte_88

.

Post by matte_88 »

:arrow:
Opel Kadett C Kombi-78 M50b25 turbo

Byggtråden:
http://www.pure-pf.com/phpBB2/viewtopic.php?t=43148
Grefven

Post by Grefven »

Har du bråttom så är ett tips är att höja ditt bud lite då man får mer om man lämnar sin kaross till stena. det krävs välgörenhet för att någon ska nappa på detta. Chansen finns ju men den e liten.
Flykt

Post by Flykt »

beror ju på vilket skick du vill ha den. och vad du söker på dom. har 2 st ståendes.
matte_88

Post by matte_88 »

Grefven wrote:Har du bråttom så är ett tips är att höja ditt bud lite då man får mer om man lämnar sin kaross till stena. det krävs välgörenhet för att någon ska nappa på detta. Chansen finns ju men den e liten.
handlar allt om pengar? tycker ng att de handlar mer om att hjälpa varandra innom denna hobby

Byggtråden:
matte_88

Post by matte_88 »

Flykt wrote:beror ju på vilket skick du vill ha den. och vad du söker på dom. har 2 st ståendes.
okej, ja e ute efter fram o bak vagn plus typ halva golvet där bakvagnen e upphängd.. har du bilder?

och fjäderbens tornen

Byggtråden:
Grefven

Post by Grefven »

matte_88 wrote:
Grefven wrote:Har du bråttom så är ett tips är att höja ditt bud lite då man får mer om man lämnar sin kaross till stena. det krävs välgörenhet för att någon ska nappa på detta. Chansen finns ju men den e liten.
handlar allt om pengar? tycker ng att de handlar mer om att hjälpa varandra innom denna hobby
läs vad jag skriver innan du får bryt. snälla.

har du inte bråttom så kommer du nog finna det du söker. det är jag övertygad om.

men det är flera som söker karosser här som betalar mer och högst rimligen så går de karosser som finns till salu till dom i första hand. det är inte många som inte begär det de kan få då alla behöver pengar till sitt eget bygge precis som du.

jag har ofta hjälpt folk med gratisgrejor eller symboliska summor. har exempelvis 4st e30 fälgar med lagliga däck du kan få gratis mot avhämtning. om du vill kunna flytta karossen enklare.
matte_88

Post by matte_88 »

Grefven wrote:
matte_88 wrote:
läs vad jag skriver innan du får bryt. snälla.

har du inte bråttom så kommer du nog finna det du söker. det är jag övertygad om.

men det är flera som söker karosser här som betalar mer och högst rimligen så går de karosser som finns till salu till dom i första hand. det är inte många som inte begär det de kan få då alla behöver pengar till sitt eget bygge precis som du.

jag har ofta hjälpt folk med gratisgrejor eller symboliska summor. har exempelvis 4st e30 fälgar med lagliga däck du kan få gratis mot avhämtning. om du vill kunna flytta karossen enklare.
okej men som sagt, ja söker en e30 kaross för 1000kr ända kravet e att axlar ska sitta på, ska va rätt fräsch i golvet där bakvang hänger, o fjädertornen ska va okej de e de ja behöver till mitt bygge

Byggtråden:
Grefven

Post by Grefven »

Hittat någon som inte tycker allt handlar om pengar? Jag är bara nyfiken för det är kanon om de finns där ute någonstans.

Mvh
Christian.N

Post by Christian.N »

Jag har annars en E28 karross som snart blir tillgänglig. Kommer rensas på motor, låda och lite el.

E28 528 med servo, komplett bakvagn, framvagn etc. Kan du får hämta för 500:- om du väntar ett tag och om det är intressant?

Mvh
Enköping, 073-3104393
pizza

Post by pizza »

matte_88 wrote:
Varför "hjälper" inte du nån annan intresserad genom att bidra med mer (läs rimliga) pengar då?

PusspussPizza
335d -07
Optima PHEV -18
Fredrik Lindblad
ButterflyRacing

Post by ButterflyRacing »

Jag har karosser du kan få kapa i.
Håkan Carlsson
070-57 323 57
Post Reply