har fått för mig jag ar sett i webbshopen att det fanns addapterplatta till zf-lådan (mellan motor o låda) till alla möjliga... gissningsvis finns det inte till cossy men tänkte köpa en å bara göra om bultmönstert... bra enklare än att bygga en själv
Någon som vet?
Addapterplatta zf-låda?
Moderators: purepfcom, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis, Pimplaren
Re: Addapterplatta zf-låda?
Har aldrig funnits i webshopen. En rekommendation är att inte utgå från ett färdigt ämne, de är i regel formskurna efter de två hålbilderna som man sammanfogat. Har gjort ett par adapterplåtar och min rekommendation är att hjälp av någon med mätmaskin och göra den i cad. Sedan ber du någon med en fräs att göra hålbilden och centrumhålet åt dig. Alternativet är att få den vattenskuren och bearbeta hålen efter (försänkning osv).cossyerik wrote:har fått för mig jag ar sett i webbshopen att det fanns addapterplatta till zf-lådan (mellan motor o låda) till alla möjliga... gissningsvis finns det inte till cossy men tänkte köpa en å bara göra om bultmönstert... bra enklare än att bygga en själv
Någon som vet?
M3E30 - S50B30 PTE 7675 1055whp@330kPa
10.04 227km/h@1,1bar
10.04 227km/h@1,1bar