Crilles 328 "Familjeturken"Säljes/bytes"?
Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis
ser bra ut här!
Men jag såg att du "värmde" listerna, fräshar detta upp bättre än diverse putsmedel? hur gör man?
Men jag såg att du "värmde" listerna, fräshar detta upp bättre än diverse putsmedel? hur gör man?
- Min portfolio
http://kmdev.se" onclick="window.open(this.href);return false;
Tackar! Vill dock få klart me turbo mm så man kan få lite meckjobb gjort så bilen e klar att rastas innan sommaren e över..korre wrote:ser bra ut här!
Värma listerna me värmepistol blir ett mkt bättre o mer hållbart resultat än o ta div olika medel som finns till just lister.. Efter nån tvätt så brukar man få gno in mer medel osv.. Värmda lister håller längre o ser fräschare ut då man slipper "fettglansen" från vinylbaserade medel.. Vissa gillar d men ja e inte en av dom..
Man får va försiktig när man kör me värmepistol däremot!! Rör hela tiden pistolen fram o tibax annars finns d risk att närliggande lack bubblar sig på nolltid!! Finns säkert nån film på youtube eller nåt där d visas hur man går till väga! Annars får ja göra en film o lägga upp
070-201 85 62
Kanon, då ska jag prova de nästa gång jag stöter på en dassig list!
tack
tack
- Min portfolio
Snurra på väg hem!! Nu väntar vi bara på grenröret o motorfäste ska bli klart...
Söker beg spridare för o försöka hålla kostnaden på riktigt låg nivå Nån som kan bekräfta om Volvos ljusblåa spridare 391cc@3,8bara o 347?cc@3 bar räcker till om ja lägger laddet runt 0,5? Ska tåla hård användning utan att tumma på säkerheten ang soppa mm..
Söker beg spridare för o försöka hålla kostnaden på riktigt låg nivå Nån som kan bekräfta om Volvos ljusblåa spridare 391cc@3,8bara o 347?cc@3 bar räcker till om ja lägger laddet runt 0,5? Ska tåla hård användning utan att tumma på säkerheten ang soppa mm..
070-201 85 62
Turboagg e ute o åker me bussgods o väntas framme här i hålan runt mitten av veckan! Av utlovat grenrörsbygge blev d inget så nu blir d o fixa själv ist så d blir gjort! Motorfäste ordnas förhoppningsvis nästa eller nästa vecka igen.. Klurar fortfarande på spridarna.. Ingen som e doktorand inom detta?!
070-201 85 62
Ja asså ja har inte alls svart bälte i spridarevetenskap.. Men på 3 bar, som ja har i min original, så flöda dom 347cc eller nåt sånt va? Man ska väl inte överskrida 80-90% av spridarnas kapacitet va ja läst mig till.. Kommer ladda runt 0,5 (knappast mer då ja har aluspis) o bör väl landa nånstans runt 330hk kanske om allt lirar? (Bullens turk hade 346hk på 0,6 i ladd om ja inte missminner mig).. Blir d inte snålt då me 347cc?? Trött i skallen nu efter en låååååååång arbetsdag så rätta mig gärna!
070-201 85 62
Idag la Andy (AcFreaker) en gemensam stororder på turboprylar till oss! Min meny ser ut som följer:
Alu-ic, grenrör, T3 packning, grenrörspackning, 2st Lambdamutter, oljereturfläns, packning oljeretur, downpipefläns, packning downpipe-turbo, 50mm extern WG.. Sen tillkommer lite annat smått o gott som lite t-kors, silikonslangar, tryckrör mm..
M5 3,8 spridare köpta o väntas hem i veckan om posten sköter sig!
Alu-ic, grenrör, T3 packning, grenrörspackning, 2st Lambdamutter, oljereturfläns, packning oljeretur, downpipefläns, packning downpipe-turbo, 50mm extern WG.. Sen tillkommer lite annat smått o gott som lite t-kors, silikonslangar, tryckrör mm..
M5 3,8 spridare köpta o väntas hem i veckan om posten sköter sig!
070-201 85 62
Ja nu händer d lite!! Tanken e att mappa om den då d inte "finns" färdiga chip till M52 motorn.. Fast o andra sidan blir d förhoppningsvis betydligt bättre då oxå då allt ställs in på min egen bilPitbull wrote:Gott, de rullar på ser ja. =)
Hur har du tänkt göra med programvaran?
/ Mvh
070-201 85 62