slänger till en liten update med ormögon, jävulen för att tajma in en snygg förkylning mitt i elmiarushen...
sjuk traffik i garaget av intresserade folk, samtidigt som det är kul blir det lite stressfaktor..
Men i fredags fick jag hjälp med rutorna av aros-auto-andreas och pizza.. mycket fint!! sprades in ett par timmar!
trixxet
[img]http://iloapp.ivarsproduction.se/data/_gallery/public/38/1269735563_resized.jpg[/iimg]
bromssärmshandtag som larsson styrt upp
fredagsöl
sen har jag mest suttit och förstört ryggen med att koppla el
jättnöjd med lösningarna på nya härvan, sjukt smidigt blir det
även kopplat lite bakljus, ingen snygg härva "orginal" där med piratbakljusen.. men men, overkill att göra om den helt också kändes det som..
härvan i bilen, ser lit erörig ut men är mycket mustig !
tog en liten paus och åkte 500hästars galant
lysen is on, inga felkopplingar eller haverier =)
gjorde ett såkallat babianarsle, man tänder två bakljus för att det ska se fett ut... bromsljuset blir altså på dimljuset
ständiga knogmackor leverade på vassaprylar när man är stressad...
gängning till nya handbromsen
i flockstudion, hållare för laddmätaren och kåpor för rattstång
brakat in stolar, panel och bälten efter lite om och men
sen framåt småtimmarna började jag knåpa med soppasystemet 2010.. tänkte jag skulle få klart elen så jag sätter pumparna där dom ska vara
fantastiskt smidigt med an kopplingar
här ser man att kabelhärvan sticker ut åt vänster... iår ville jag ha den åt höger..
gick sådär med att dra loss muttern på en av pumparna... går det att dra ur denna eller är det bara att gänga om som gäller??
nu blir det av med "oanständiga förslag på natten hotlinen" och sova till nästa vecka....
imorn är det bäst för nån att nån kommer och rollar lite på insidan av mina kofångare och popnitar fast dörrplåtarna..