Bullens M3 Turbo
Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis
- Bmwandreas
- Moderator
Grefven wrote:Hur menar du med att svetsa om ett stift? Slå av keramiken och borra ur det? Sen svetsa på en rörstump att sätta tryck i?
Akta så den inte spikar bara då du inte får i soppa samtidigt ...
Mathias Pelkonen || pelko_90@hotmail.com
Fan va surt!
Låter märkligt, om det skulle vara en krokig ventil så borde ventilspelet vara stort på den ventilen kan man tycka. Samma sak om ett ventilsäte skulle ha släppt. (Det har jag råkat ut för en gång)
Låter märkligt, om det skulle vara en krokig ventil så borde ventilspelet vara stort på den ventilen kan man tycka. Samma sak om ett ventilsäte skulle ha släppt. (Det har jag råkat ut för en gång)
jonas_edling@hotmail.com
0736-560290
0736-560290
några hade mer lyckade premiärturer än vad jag hade. Neltan bjöd på lite provtur i åket som han haft vinterförvadad hos mig. ut med 4 ståplatta dunlop slicks i all rullgrus va helt klart lite spännande.
och sen ringde Erneland oxå och meddelande att han var i krokarna och luftade sin Alpina för första gången i år. så vi mötte upp honom på streetpower.
då Neltan skulle upp med sin nissan på lyften så fick jag äran att åka baader meinhof wagen hem till godset. eller nästan iaf. jag kunde inte de en alpina rulla ut över grusvägarna så jag tackade för mig och promenerade den sista biten som en riktig grefve över ägorna =)
och sen ringde Erneland oxå och meddelande att han var i krokarna och luftade sin Alpina för första gången i år. så vi mötte upp honom på streetpower.
då Neltan skulle upp med sin nissan på lyften så fick jag äran att åka baader meinhof wagen hem till godset. eller nästan iaf. jag kunde inte de en alpina rulla ut över grusvägarna så jag tackade för mig och promenerade den sista biten som en riktig grefve över ägorna =)
Jag är svag för E24or men Ännu svagare för E24 alpinor (B7 cupé). Nästan så man blir tåtögd när men ser bilden på Ernelands.
Hoppas du hittar felet på M3an bullen och det kan fixas med rimliga kostnader!
Hoppas du hittar felet på M3an bullen och det kan fixas med rimliga kostnader!
BMW 635csi(M106) -84
BMW 3.0si E3 -73
Bmw M5 E34 -91
Projekttråd:
http://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=58157" onclick="window.open(this.href);return false;
BMW 3.0si E3 -73
Bmw M5 E34 -91
Projekttråd:
http://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=58157" onclick="window.open(this.href);return false;