Blir det nån seriös film på e30n?? Du måste ju filma några högfarts repor och lite sladdar
Det där att besikta som ombyggtfordon, hur mycket kräver det, måste man ha intyg på motor osv, och kan man få det?? Vore ju kul om du fick igenom den så att bilen blir "laglig"
christian l wrote:Blir det nån seriös film på e30n?? Du måste ju filma några högfarts repor och lite sladdar
Det där att besikta som ombyggtfordon, hur mycket kräver det, måste man ha intyg på motor osv, och kan man få det?? Vore ju kul om du fick igenom den så att bilen blir "laglig"
För att få bilen laglig som ombyggt fordon krävs väl att motor, hela drivlinan samt bromsar osv kommer från samma bil?.. har för mig att en snubbe skrev de till mig då ja mailade och frågade honom.. var en som håller på mkt med customiserade fordon =).. sen om han ljuger eller har fel vet ja ju inte såklart =)
tycker iaf att de låter ballt med en audi motor.. andreas idol status får ju inte försvinna för en sån här grej
You're a sexbomb love machine, 69 shots o'gasoline
För att få bilen laglig som ombyggt fordon krävs väl att motor, hela drivlinan samt bromsar osv kommer från samma bil?.. har för mig att en snubbe skrev de till mig då ja mailade och frågade honom.. var en som håller på mkt med customiserade fordon =).. sen om han ljuger eller har fel vet ja ju inte såklart =)
tycker iaf att de låter ballt med en audi motor.. andreas idol status får ju inte försvinna för en sån här grej
Det behöver väl inte vara från samma fordon, bara det är utbytt och utbytt till prylar som är godkänt för effekten om jag inte kommer ihåg fel.
Men det låter ju kanon att det blir att åka med audi puffra och det kommer ju att låta kanon också Sen så borde det väl dyka upp en massa audi godis i web shoppen då det börjar byggas mer audi..??
Bmwandreas wrote:Igår körde man sönder pärlan:( Skulle åka till en kompis som bor en bit ut på grusväg, och då var det en sten som ville träffa oljetråget:(