köpes e30 kaross med axlar för 1000kr
Moderators: Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis, Snekast
köpes e30 kaross med axlar för 1000kr
Köpes
e30 kaross med axlar
ska finnas helst i västmanland eller runt där
för 1000kr
e30 kaross med axlar
ska finnas helst i västmanland eller runt där
för 1000kr
handlar allt om pengar? tycker ng att de handlar mer om att hjälpa varandra innom denna hobbyGrefven wrote:Har du bråttom så är ett tips är att höja ditt bud lite då man får mer om man lämnar sin kaross till stena. det krävs välgörenhet för att någon ska nappa på detta. Chansen finns ju men den e liten.
läs vad jag skriver innan du får bryt. snälla.matte_88 wrote:handlar allt om pengar? tycker ng att de handlar mer om att hjälpa varandra innom denna hobbyGrefven wrote:Har du bråttom så är ett tips är att höja ditt bud lite då man får mer om man lämnar sin kaross till stena. det krävs välgörenhet för att någon ska nappa på detta. Chansen finns ju men den e liten.
har du inte bråttom så kommer du nog finna det du söker. det är jag övertygad om.
men det är flera som söker karosser här som betalar mer och högst rimligen så går de karosser som finns till salu till dom i första hand. det är inte många som inte begär det de kan få då alla behöver pengar till sitt eget bygge precis som du.
jag har ofta hjälpt folk med gratisgrejor eller symboliska summor. har exempelvis 4st e30 fälgar med lagliga däck du kan få gratis mot avhämtning. om du vill kunna flytta karossen enklare.
okej men som sagt, ja söker en e30 kaross för 1000kr ända kravet e att axlar ska sitta på, ska va rätt fräsch i golvet där bakvang hänger, o fjädertornen ska va okej de e de ja behöver till mitt byggeGrefven wrote:läs vad jag skriver innan du får bryt. snälla.matte_88 wrote:handlar allt om pengar? tycker ng att de handlar mer om att hjälpa varandra innom denna hobbyGrefven wrote:Har du bråttom så är ett tips är att höja ditt bud lite då man får mer om man lämnar sin kaross till stena. det krävs välgörenhet för att någon ska nappa på detta. Chansen finns ju men den e liten.
har du inte bråttom så kommer du nog finna det du söker. det är jag övertygad om.
men det är flera som söker karosser här som betalar mer och högst rimligen så går de karosser som finns till salu till dom i första hand. det är inte många som inte begär det de kan få då alla behöver pengar till sitt eget bygge precis som du.
jag har ofta hjälpt folk med gratisgrejor eller symboliska summor. har exempelvis 4st e30 fälgar med lagliga däck du kan få gratis mot avhämtning. om du vill kunna flytta karossen enklare.
- Christian.N
Varför "hjälper" inte du nån annan intresserad genom att bidra med mer (läs rimliga) pengar då?matte_88 wrote:handlar allt om pengar? tycker ng att de handlar mer om att hjälpa varandra innom denna hobbyGrefven wrote:Har du bråttom så är ett tips är att höja ditt bud lite då man får mer om man lämnar sin kaross till stena. det krävs välgörenhet för att någon ska nappa på detta. Chansen finns ju men den e liten.
PusspussPizza
335d -07
Optima PHEV -18
Fredrik Lindblad
Optima PHEV -18
Fredrik Lindblad
- ButterflyRacing