bakaxel medbringare till drivaxel E36/E34
Moderators: Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis, Snekast
bakaxel medbringare till drivaxel E36/E34
behöver en frächare medbringare omgående till min 188 bakaxel. som du ser så gick 2 st bultar sönder när jag lossade mina drivaxlar på E36 328.. har du någon sådan här medbringare liggandes från en 188 bakaxel som suttit till 325/328 525/528 så är det bara att PM ringa SMS... bor du i närheten av karlskrona så kommer jag fort som bara den..
mvh markus.. tel 0738201649...
klicka på bilden för att få den i större format..
mvh markus.. tel 0738201649...
klicka på bilden för att få den i större format..
TreLingon wrote:Har 2 sprillans nya.... Monterade på diff endast. Ny pris på BMW 1500 kr ca..
Vad bjuder du ?
Mvh Peter
så mycket är dom inte värda... kan jag lika gärna köpa en odiffad bakaxel i 188 huset och flyta över en för 4-500:- men just nu är jag intresserad av endast en. krisa det sig får jag väl köpa båda 2 bättre begangnade.. men 1500:- st blir det inte för min del.
1500 kr är det för båda nya.. Kan få dom för 1200 inkl frakt. !cerwinboy wrote:TreLingon wrote:Har 2 sprillans nya.... Monterade på diff endast. Ny pris på BMW 1500 kr ca..
Vad bjuder du ?
Mvh Peter
så mycket är dom inte värda... kan jag lika gärna köpa en odiffad bakaxel i 188 huset och flyta över en för 4-500:- men just nu är jag intresserad av endast en. krisa det sig får jag väl köpa båda 2 bättre begangnade.. men 1500:- st blir det inte för min del.
Med orginal kartonger om det känns bättre hehe
Mvh
en odiffad bakaxel brukar man få för 4-500 här nere i blekinge. men en sådan medbringare kan väl vara värd en hundring kanske.. du använder ju den ändå inte, så varför ha något som inte brukas när du kan få en slant för det i alla fall.. du kan skicka den med postens gröna kuvert S eller M.. S=29:90 och M = 39:90 och dom kuverten kommer fram dagen efter om du lägger in det på förmiddagen.tykoo wrote:kan hända att jag har en över måste kolla så den inte är dassig bara.
vad bjuder du? antar att den ska skickas.
kom igen nu.. jag vet att det finns fullt av trasiga bakaxlar där ute till 3-serigen E36.. den O-diffades medbringare passar den lamelldiffade.. ut och extra kolla i ditt garage nu om du är tveksam till att du har en medbringare.
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=33&fg=10 det är detalj 1 jag behöver ...
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=33&fg=10 det är detalj 1 jag behöver ...