Info om Säljare/Köpare
Moderators: Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis, Snekast
köpare: jag
säljare: Fredriktak
VÄLDIGT smidigt och framför allt snabbt. hade önskemål om att få hem paketet innan helgen och det kom idag (fredag)
5/5
säljare: Fredriktak
VÄLDIGT smidigt och framför allt snabbt. hade önskemål om att få hem paketet innan helgen och det kom idag (fredag)
5/5
E30 chevy 383 dragster
E30 325im -87
E30 318 touring alpina replica -91
Christer Cederqvist
tel:0704-534155
Bmwkrille@icloud.com
E30 325im -87
E30 318 touring alpina replica -91
Christer Cederqvist
tel:0704-534155
Bmwkrille@icloud.com
Criser-X wrote:Säljare: Andy_b
Köpare: Jag
Köpte plenum av honom, vågade betala i förskott , och han skickade plenum till mig i det skick som det skulle vara! e mycket nöjd!
10 av 10 lollypop med happy ending!
tack för dom vänliga orden
tror ingen har haft problem när dom köpt saker av mig
men tyvär inte så många av mina köpare som skrivigt om mej
mvh
pm om det är nått
- Fredriktak
- bmw02touring
- silverryggen
Andy_b wrote:Criser-X wrote:Säljare: Andy_b
Köpare: Jag
Köpte plenum av honom, vågade betala i förskott , och han skickade plenum till mig i det skick som det skulle vara! e mycket nöjd!
10 av 10 lollypop med happy ending!
tack för dom vänliga orden
tror ingen har haft problem när dom köpt saker av mig
men tyvär inte så många av mina köpare som skrivigt om mej
mvh
Kanske inte så många som vill avslöja "happy ending"
Den e inte lång men den e smal
Nu ska jag sätta in lite betyg till slut:
Köpare är jag och sen har jag handlat av så många nu att jag inte kommer ihåg alla men påminn mej så fixar jag till det senare!
Svennis: det var en riktigt trevlig och smidig affär, Svennis fixade det mesta med transport o allt och jag hade grejerna utan konstigheter!
Jonas_Linder: Han fixade sakerna till mej på ett kick, det var en smidig och enkel affär det oxå!
BMWM20: Ålänningarna är ju hur smidiga som helst dom oxå, fast dom bor på en ö och allt går båtvägen innan man har det så var det en lika enkel och smidig affär det oxå!
Sen har jag glömt vad han heter men bor på en ö utanför Landskrona, du vet vem du är så fyll gärna i ditt namn
Samma här, enkel o snabb affär utan konstigheter! Bussgods från öarna i Sverige tar lite längre tid men det var just bussgods som tog lite tid på sej!
Jag har inte haft någon på detta forum som har varit krånglig eller som har fintat mej och det känns som en trygghet att handla av alla här
Jag vet dock om en annan som säljer mycket BMW-delar som bor i Helsingborg och heter Tommy, annonserar iaf flitigt på blocket och auto-power..... han är INTE att lita på enligt mej!
Det var allt för denna gång, snart kanske jag får vara säljare istället hehehe och gör allt för att jag ska få en god referens tbx!
Tack för allt, ha en bra kväll nu!
MVH Keda
Köpare är jag och sen har jag handlat av så många nu att jag inte kommer ihåg alla men påminn mej så fixar jag till det senare!
Svennis: det var en riktigt trevlig och smidig affär, Svennis fixade det mesta med transport o allt och jag hade grejerna utan konstigheter!
Jonas_Linder: Han fixade sakerna till mej på ett kick, det var en smidig och enkel affär det oxå!
BMWM20: Ålänningarna är ju hur smidiga som helst dom oxå, fast dom bor på en ö och allt går båtvägen innan man har det så var det en lika enkel och smidig affär det oxå!
Sen har jag glömt vad han heter men bor på en ö utanför Landskrona, du vet vem du är så fyll gärna i ditt namn
Samma här, enkel o snabb affär utan konstigheter! Bussgods från öarna i Sverige tar lite längre tid men det var just bussgods som tog lite tid på sej!
Jag har inte haft någon på detta forum som har varit krånglig eller som har fintat mej och det känns som en trygghet att handla av alla här
Jag vet dock om en annan som säljer mycket BMW-delar som bor i Helsingborg och heter Tommy, annonserar iaf flitigt på blocket och auto-power..... han är INTE att lita på enligt mej!
Det var allt för denna gång, snart kanske jag får vara säljare istället hehehe och gör allt för att jag ska få en god referens tbx!
Tack för allt, ha en bra kväll nu!
MVH Keda
325 cab -94
320 i 2,7 turbo -88 såld
323 ia -85 skrot
325 cab -87 såld
full gas spar tid
320 i 2,7 turbo -88 såld
323 ia -85 skrot
325 cab -87 såld
full gas spar tid
- Lindgrennkpg
Jonas Linder köpte coilovers av honom han skickade dom och allt funka som det skulle bara att bussgods lekte lite cp och tog tid och grjer på sig..
5/5
Noxx fixxade delar fort och bra!
dom är skicakde men hör av mig igen om det skulle va några problem när det kommer fram annars än så länge
5/5
5/5
Noxx fixxade delar fort och bra!
dom är skicakde men hör av mig igen om det skulle va några problem när det kommer fram annars än så länge
5/5
Johan Lindgren - 0763937586