Lön bilmekaniker?
Moderators: purepfcom, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis, Pimplaren
- m_ellisson
Jag har 15 200 kr ut efter skatt!
///Magnus Ellisson
0733213976
Projekttråd: Bygger om E30in till Proint godkänd!
Facebooksida: Mellisson Drifting
Stort tack:
PPF
Streetpower Olofström
Redins Bilsmedja
Sandqvist Motorsport
DanneJDrift.se
Dan Gyldmark
AutoExperten Kalmar
0733213976
Projekttråd: Bygger om E30in till Proint godkänd!
Facebooksida: Mellisson Drifting
Stort tack:
PPF
Streetpower Olofström
Redins Bilsmedja
Sandqvist Motorsport
DanneJDrift.se
Dan Gyldmark
AutoExperten Kalmar
ja det vore skönt o sluta, men förmånerna e ju en delTheis wrote:Det sämsta jag gjort var att utbilda mig till bilmekaniker och jobba med det. Det bästa jag gjort är att sluta som bilmek, lusten att mecka med sina egna bilar kom tillbaka rejält. Visserligen 1 år senare men den kom tillbaka iaf=)

har 150/timmen
så tänkte jag i 2år osså, jag har mkt förmåner därför kan jag inte sluta. till sist sket jag i det och slutade endå och är nöjd. Har provat snickaryrket vilket inte var något jättekul det heter och nu jobbar jag på en flyttfirma och e skitnöjd. Riktigt pissigt och springa i trappor ibland menvafan det jämnar ut sig med en flytt till spanienragge_c wrote: ja det vore skönt o sluta, men förmånerna e ju en del
har 150/timmen

0730565159
Plugga istheshit!mcdonaldsmannen wrote: Nej tack, nu ska jag plugga och tjäna tillräckligt med pengar för att ha den bilen som jag vill ha, och resa dit jag vill resa och fortfarande kunna äta gott om dagarna.
tjingtjong
3:e året Civilingenjör Teknisk Design för min del.
När man får nått jobba hoppas man på 25k+ i ingångslön i alla fall, helst mot 30...

Vilket företag?Nilsan wrote:Får ut drygt 19000 efter skatt i gbg
Mvh
Mathias Pelkonen || pelko_90@hotmail.com