Hansa wrote:Drar du in den i bröstkåpan eller hade du svetsat retur i tråget?
drar in den i bröstkåpan, men e lite trångt då jag inte tänkte till med grenröret men det går lite pill bara
Bra att du bygger M50, när jag kommer upp och hälsar på ska jag dokumentera lite =)
jaså e det dags för ett eget projekt du e så välkommen det vet du!
Ja =) , ska bara hitta en m50 ickevanos att börja bygga på först tänkte jag, sen börja handla på sig prylar! lägga typ 3-4k i månaden, så lär ta över året innan man fått ihop för att bygga ihop en helsmidd rova.
då e oljereturen färdigbockad o klar ska svetsa den imorgon sen har vi även hunnit med att förlänga alla kablar i kabelhärvan,då jag har bestämt att styrsystemet ska sitta in i bilen pga av plats brist där gamla boxen satt. återkommer med lite bilder imorgon..
hahahah jävla idiot! fan vad gott det såg ut med en öl jodå har hänt en hel del på sistone faktiskt men har inte orkat och uppdatera. blir ett ryck igen till helgen då jag väntar på lite saker:)
Cruelty wrote:hahahah jävla idiot! fan vad gott det såg ut med en öl jodå har hänt en hel del på sistone faktiskt men har inte orkat och uppdatera. blir ett ryck igen till helgen då jag väntar på lite saker:)
Jag ska försöka hålla mig ifrån öl tills de blir ölkväll i borlänge, ska du dit eller har lillsparven kommit då? Fint att det rullar på för dig, vad har du beställt?