Du är inte intresserad av en tom celica carlos sainz kaross för 5000:-?
Golv och torped är urkapad för den var tänkt att bli rwd. Helt rostfri.
Projektbil max 5000kr
Moderators: Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis, Snekast
Japp, det är bara rena karossen men hjulupphängningar finns med ombyggda spindlar och bakvagnsbrygga med polyuretanbussningar anpassad efter bmw klump, nya hjullager runt om, specialbyggda nav för bmw:s stora knutar, d2 coilovers, e36 styrväxel.
Men 5000:- är bara för karossen. Det blir en hel del till om du vill ha rullande chassi.
Men 5000:- är bara för karossen. Det blir en hel del till om du vill ha rullande chassi.
Celica gt-4 men med 2wd
jodå det har den verkligen gjort.
Finns lite ront i golvet, som jag tror kan komma på besiktningen. Men förra året då den besiktigades så klaga dom inte på något alls !
Men det är lite att göra nu, en passagerar ruta behövs och 2 blinkers.
Men den ser bra ut annars och väger inget ! så cool projekt bil. Går bra i motorn också som sitter i.
Det är inte min bil men en kompis till farsan som har den, han bad mig lägga en annons på den
Finns lite ront i golvet, som jag tror kan komma på besiktningen. Men förra året då den besiktigades så klaga dom inte på något alls !
Men det är lite att göra nu, en passagerar ruta behövs och 2 blinkers.
Men den ser bra ut annars och väger inget ! så cool projekt bil. Går bra i motorn också som sitter i.
Det är inte min bil men en kompis till farsan som har den, han bad mig lägga en annons på den
Subaru Impreza Type RA V5
Toyota Celica GT4
E30 med M50B25
Toyota Celica GT4
E30 med M50B25