pizza wrote:Så länge det ser dyrt ut så e väl BäckMaestro nöjd
Blev riktigt nice med vitt, men de vet du ju att jag tycker..... Ska bli fint å få se den med allt på så man får helheten....
In å rösta på han nu!!!!
Pizza
jag dör åt det, vill också se hur det blir med allt skit på... men.. imorn ska jag byta växellåda på min polojävel.. för jag har köpt en ny låda till den för 10brax.. och eftersom att lägga pengar på mina bruxbilar går FETBORT så måste bmw e30 touringen gå FETBORT.. eller polon.. Men bmw:n känns lättsåld och man åker ju snorbilligt i polon...
Sen fredag, mecka ihop bottendelen till köparen... och lär dryga ut på det en kväll så man inte riskerar att göra någon miss typ glömma oljedushar eller att vända nåt skit fel eller vad som nu kan gå snett...
Sen lördag, mecka isär bottendelen, birthdayfest hos jacke.. söndag, åka till ppf? Sen mecka ur bakaxen ur turbobeemern så man vet vad som ska beställas... + riva framvagn för att börja modifiera om till 5-bult... SKÖÖNT
med närmare eftertanke lär jag dra till garaget nu och pula tills botten är klar... för jag skulle ju hämta karossen imorn istället... och sen börja med polon och dryga ut på det arbetet efter jobbet på fredag.... ah utmärkt.. säker assyl i norge och knark ifrån colombia...
Ronnie AVR wrote:Riktigt grym i vit bra val
Men Ivars vad skulle du till arlanda och göra egentligen??
Tur du inte är lika dålig på skruva som dit lokal sinne
Nästa gång vi syns tycker jag vi ska involvera lite alkohol så det blir nån ordning!
haha väl talat ja det får vi se till att styra nångång nu på vårkvisten, med resten av sthlmarna som verkar roliga, typ mats och doktorn HAHA, "bakhjulen som ett svin, doktorn: ge den igen, på den ba, ge den"
Bäckström wrote:Fan va fet turbo släden vart i trasch utförandet.. vart verkligen brutalt med gatfälgarna på =) den lär bli farlig när den kommer ut..
Självklart fixar ja en röst på dig oxå =)
/Erik
Får jag ett pungslag ifall jag undrar om du ev kan polera en ny snurra snart om det blir av? ärtan har ju fått för sig att jag ska åka BW 80mm....
nicke.t wrote:fan va snygg å fet den blir vit.mvh
tack tack =) tur att alla utom bäckis har smak för finfärger