Skulle va på tiden med en gasflaska till svetsen gärna med tryckklocka, är dyrt med engångstuber har man fått erfara.
Har inte så stor koll på hur det fungerar med köpandet av dessa men är det någon som sitter på en över så hör av er! Någon som har tips på hur man ska få tag på en så är det bara dela med er
Jag finns i Stockholm och kan nås på 0734042137 om inte PM duger
Mvh Jesper
K: Gasflaska till MAG svetsning, runt 5 L
Moderators: Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis, Snekast
K: Gasflaska till MAG svetsning, runt 5 L
Glider E30 Touring -89 M20B27
nicke.t wrote:visste inte att de fanns engångstuber.är dom på 5l oxo?
Nej, dem brukar va på 1 liter. Finns på Jula och även biltema tror jag, ligger på ca 240 kr st och räcker enligt mig i max 5 minuter kontinuerlig svetsning... Blir dyrt kan jag lova när man upptäcker hur mycket svetsen kan användas till
Resgard wrote:Du köper väl dig en flaska på någon järn affär, kostar lite över 2k. När tuben är slut åker du tillbaka å byter tub, kostar runt 540 kr
Klockor för du köpa löst, om du nu inte hittar en en tub med klocka av nån privat person
Jasså? Vilken typ av järn affär tänker du på? Aldrig sett det!
Keepan wrote:Resgard wrote:Du köper väl dig en flaska på någon järn affär, kostar lite över 2k. När tuben är slut åker du tillbaka å byter tub, kostar runt 540 kr
Klockor för du köpa löst, om du nu inte hittar en en tub med klocka av nån privat person
Jasså? Vilken typ av järn affär tänker du på? Aldrig sett det!
Kolla vilka som saluför AGA eller något annat gasföretag dom lär ha. Tex Järnia/Hägglunds och Bipart/Tools.
Markus Jonsson
burken_jonsson@hotmail.com
Motorsport för alla. http://www.5100.se" onclick="window.open(this.href);return false;
burken_jonsson@hotmail.com
Motorsport för alla. http://www.5100.se" onclick="window.open(this.href);return false;
poffman wrote:Håller du till på norr eller södersidan?
norrsidan kan jag varmt tipsa om svets & maskinservice ligger i upplands väsby precis intill Öhlins, Super service!
De saluför Air Liquid´s sortiment
Är dem billiga då? Fan att man inte la ut tråden tidigare, var i just upplands väsby igår! Bor södersidan annars.