Tjennare!
Det är jag är ute efter är en bmw e30, spelar inte roll vilken motor eller liknande, men endast 2dörrars, helst ska den gå att köra, men inget krav, MEN så lite rost som möjligt! gärna i skåne eller angränsande län den ska vara jäkligt fin och till riktigt bra pris om den inte är nära skånetrakten
jag vill också gärna att den är helt komplett med inredning etc etc
sen är jag även intresserad av att köpa en m5 motor s38b36, komplett med Allt! samt låda
någon biffig diff är också intressant!
ja har ni något så hör av er!
skriv här, kollar sidan flera gånger om dagen
Mvh
Dajb
e30, s38b36 och diff
Moderators: Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis, Snekast
e30, s38b36 och diff
Last edited by Dajb on 25 Jan 2010, 18:14, edited 1 time in total.
Har du missat E30 som fanns till salu i Säljestråden?
Det var en nylackad e30 där det hade suttit en m5 motor i tror jag..satt bakvagn på me sviktståls mm.
Det var en nylackad e30 där det hade suttit en m5 motor i tror jag..satt bakvagn på me sviktståls mm.
......................................................
Team Havajji Racing
Projekt e30 m62b44turbo http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=255588" onclick="window.open(this.href);return false;
Busbil 2013: BMW e30 m62b44 turbo svinarhink
Busbil 2011: BMW e36 325turbo 1,7 bar 600whp+
Team Havajji Racing
Projekt e30 m62b44turbo http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=255588" onclick="window.open(this.href);return false;
Busbil 2013: BMW e30 m62b44 turbo svinarhink
Busbil 2011: BMW e36 325turbo 1,7 bar 600whp+
nädå, har sett den, varit i kontakt med säljaren också, vet inte om den e till salu fortfarande, men funderar på det, men jag vill ha tag i en mer komplett bil dock, visserligen kan man handla grejer på skroten, men på den som jag uppfattade det som så var där bara intrumetpanel, sen ingen inredniing, inga kofångare, och lite sånt
sen andras gamla projekt är jag inte så road över att ta över, kan inte motivera varför men så är det hehe
Får fundera lite, och se vad som dyker upp
Mvh
sen andras gamla projekt är jag inte så road över att ta över, kan inte motivera varför men så är det hehe
Får fundera lite, och se vad som dyker upp
Mvh