Jockek..Tack o tack..Ja försöker väll när tid finnes och skotern var bara en rolig grej
sjöbba...Ja det kan nog stämma såg bara din när det var mörkt och sen är det ju ett tag sen Tycker faktiskt själv om färgen på bilen...Men angående speglarna så kan ja säga att det ligger ju inte på prio ett kan ja säga att fixa dom..Blir nog att ta tag med sånt när den är klar för bromsning.. Vet inte vad det kommer bli för färg men dom ska inte vara kromade. .Kanske samma som bilen eller det kanske vore lite hårt med mattsvarta
Jobbar för fulla muggar
Har inte hänt nått har haft grabben vi har varit skjuka igen
Åkte på vinterkräksjukan
Har fått min Mätarhållare för a-stolpen som han snickrat ihop av min kusin som måla min ventilkåpa..Så nu är nästan interiören klar
bjuder på två bilder
Ser svart ut när det är lite mörkt
När det är lite ljusare ute så syns kolfiberlocken som han lackat
Tack tror han lacka först silver sedan använder han sig av nått nät sen duschar han svagt svart över det..Tror det är så man gör i alla fall..Ja tyckte det blev bra.Fast med lite feeling ska man ju ha också
Har fått mina plåtar för Motorfäste klara nu också..
Så nu är det bara att byta olja i ZF lådan sedan lyfta i och bygga motorfästen.. Även fått material för motor kuddar..Pouleritan eller hur de stavas ..Känns att man snart är lite på gång i alla fall..
Händer inte så mycket samlar bara kraft att ta tag i den snart
Vad tycker ni ja ska köra för tändstift till min setup..
Tänkte köpa så man har
Kom gärna med förslag samt vad dom kostar..