bullen! wrote:ja. de satt där när jag hämtade den. har någon lika nya och fina original och vill byta så är ni välkomna att höra av er.
dessa som sitter där nu är iaf minst fulast av eftermarknadsgrejorna om jag får säga det själv.
Du måste ju inte sätta på gula utan det finns fortfarande original vita:
jo. Det har jag inte missat. Har haft de vita på 5 av mina tidigare e36. Det är de enda som skulle få ersätta de som sitter där. Men inget jag lägger pengar på när det gäller denna bilen.
M3Crille wrote:Ska ja lägga en lapp på rutan ang sälja fronten?
har beställt en m3 front för några dagar sen. Så det får bli så. Polera bilrn skulle du gärna få göra sen dock. I vår någon gång. Så kan du få provköra oxå så du vet hur resultatet blir typ. Om allt e klart
bullen! wrote: har beställt en m3 front för några dagar sen. Så det får bli så. Polera bilrn skulle du gärna få göra sen dock. I vår någon gång. Så kan du få provköra oxå så du vet hur resultatet blir typ. Om allt e klart
Vart beställdes d ifrån/kostnad? En rekond fixar ja - inga problem! Provtur o resultat av trimmet ser ja fram emot......
Underbar bil som det ska till en jävla massa rikstaler för att jag ska sälja! Älskar henne helt enkelt. Nichole heter hon!
Ser riktigt jävla fin ut. fräck spojler också.
Finns inte en rostfläck på bilen! Finaste bilen jag nånsin ägt! Den går att regga med turbo/kompressor i Sverige också. Lär fan aldrig sälja den här jäveln.. den har rullat ungefär 150 mil i Sverige hittils sen den kom fråm Luxemburg