Info om Säljare/Köpare
Moderators: Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis, Snekast
Säljare:fredriktak
Köpare:jag
5/5 får även denna kille, Och att de drog ut på tiden gör inte mig något. Är ju trots allt vinter. Sen att han lyckades fixa billigare frakt gör inte saken sämre !
Kommer gärna handla av denna killen igen !
Köpare:jag
5/5 får även denna kille, Och att de drog ut på tiden gör inte mig något. Är ju trots allt vinter. Sen att han lyckades fixa billigare frakt gör inte saken sämre !
Kommer gärna handla av denna killen igen !
Kristian Svendsen
Tel: 0735008489
BMW 740i/6 -96
Volvo 855 R -97
Tel: 0735008489
BMW 740i/6 -96
Volvo 855 R -97
JimmyA wrote:Säljare:
E30tic: 5/5 klockren affär han la ut en annons och jag skrev PM att jag ville köpa prylen. han tog bort annonsen på en gång. jag förde över pengar å han la det på posten dagen efter. skicket överensstämde med annonsen
jeenz 5/5 jag förde över pengar till han med överenskommelse att han skulle skicka dom efter en vecka. blev lite strul på posten tyvärr men han ringde genast upp och förklarade läget. jag skulle stå för frakten men han tog på sig det efter missödet. så sköter man affärer minnsan!
suddis säger bara helvete att jag inte lusläste denna tråd innan jag satte över pengar på hans konto!!!!!! det handlar bara om några hundralappar men det gäller ett kamremsdrev för vevaxeln och utan den blir det inget bygga motor i helgen som det var tänkt. ska inte spy galla över han förrän på måndag men det borde varit framme hos mig idag då han skickade i tisdags. men efter att ha läst hans kritik i tråden förväntar jag mig det värsta.
Snälla ni som har hand om forumet kan man inte göra som fmcs så betygen hamnar i profilen på användarna? jobbigt att söka igenom 40s men namn
SUDDIS
läs detta först å tänk er för innan ni gör affärer med han http://www.pure-pf.com/phpBB2/viewtopic.php?t=40527
När en bil är så jävla slö att den får ha regplåtar är den helt ointressant!
Less is more
Säljare: Less is more (alias på forumet)
Köpare: Jag
Det gick riktigt smidigt. Han skickade varan innan jag satt över pengar och jag vart possetiv till varan jag fick. Va i bättre skick än va jag väntat mig.
Rekomenderar starkt!
Betyg: 3/3
Det gick riktigt smidigt. Han skickade varan innan jag satt över pengar och jag vart possetiv till varan jag fick. Va i bättre skick än va jag väntat mig.
Rekomenderar starkt!
Betyg: 3/3
- Christian.N
Köpare: Jag (Christian.N)
Säljare: Rikard B
Köpte en bil av honom, BMW E28 528. Började resan med att jag körde fel nästan 10mil men han väntade snällt på att jag skulle komma.
När vi väl kom fram så var bilen så som han hade förklarat, inga överaskningar där inte.
Satt riktigt maffiga vinterdäck på också som jag inte hade räknat med att köpa då jag inte hade pengar men jag fick med dom ändå mot att jag förde över pengar till honom när jag fick nästa lön vilket jag har gjort nu.
Klockren affär och mucho snällt av Rickard!
10/10!!
Mvh Christian
Köpte en bil av honom, BMW E28 528. Började resan med att jag körde fel nästan 10mil men han väntade snällt på att jag skulle komma.
När vi väl kom fram så var bilen så som han hade förklarat, inga överaskningar där inte.
Satt riktigt maffiga vinterdäck på också som jag inte hade räknat med att köpa då jag inte hade pengar men jag fick med dom ändå mot att jag förde över pengar till honom när jag fick nästa lön vilket jag har gjort nu.
10/10!!
Mvh Christian
Enköping, 073-3104393
Christian.N wrote:Köpare: Jag (Christian.N)
10/10!!
Mvh Christian
tack Christian hoppas du får ha många trevliga stunder med 528an .
Rikard Brodén
072-242 85 00
bmw 525 mpaket 03 såld
328 touring låg såld
e30 83 323a busbil såld
e21 låg :)såld
e34 m5
e28 m535 turbo
e30 M3
E9 -71
072-242 85 00
bmw 525 mpaket 03 såld
328 touring låg såld
e30 83 323a busbil såld
e21 låg :)såld
e34 m5
e28 m535 turbo
e30 M3
E9 -71
köpare: jag
säljare: BigNickzzz
köpte en lmm, han skickade efter en dag men postförskott, bussgods strulade till det lite med pengarna, men det löste sig snyggt
5/5
mvh
säljare: BigNickzzz
köpte en lmm, han skickade efter en dag men postförskott, bussgods strulade till det lite med pengarna, men det löste sig snyggt
5/5
mvh
323i -85 sedan
0761485272
liind90@hotmail.com
http://www.sundsvallsgatbilar.se/forum/ ... mode=login" onclick="window.open(this.href);return false;
0761485272
liind90@hotmail.com
http://www.sundsvallsgatbilar.se/forum/ ... mode=login" onclick="window.open(this.href);return false;
Wilwood bromskitt E28/E34
Jag köpte ett bromskit från:
Ronnie88
Registreringsdatum: 11 mars 2007
Inget strul, skickade sakerna direkt utan väntan, innan jag hunnit sätta över pengar.
Är den bästa kille jag handlat delar av någonsin, billigt, snabbt och förbannat bra att ha o göra med.
5 av 5 möjliga.
Ronnie88
Inget strul, skickade sakerna direkt utan väntan, innan jag hunnit sätta över pengar.
Är den bästa kille jag handlat delar av någonsin, billigt, snabbt och förbannat bra att ha o göra med.
5 av 5 möjliga.
Last edited by B10Alpina on 06 Jan 2010, 18:03, edited 1 time in total.
- Grooverhound
Säljare: Totten
Köpte elhissknappar som man inte visste fall de fungerade eller lyste!
Uppgjort att det bara var att skicka tillbaka om de inte uppfyllde mina önskningar!
Jag fixade ett vadderat kuvert som jag frankerade och la med 3st lösa frimärken i ihop med pengar och en adresslapp i samma storlek att täcka ytan jag skrivit adressen till säljaren tog!
Färdigt och klart kom det några dagar senare i lådan 2st kontakter i fint
skick (icke isärtagna någon gång kunde jag tyda efter granskning) och med
både fungerande elhissfunktion och fungerande belysning i bägge!
6/5 till Totten
Säljare: Totten
Köpte elhissknappar som man inte visste fall de fungerade eller lyste!
Uppgjort att det bara var att skicka tillbaka om de inte uppfyllde mina önskningar!
Jag fixade ett vadderat kuvert som jag frankerade och la med 3st lösa frimärken i ihop med pengar och en adresslapp i samma storlek att täcka ytan jag skrivit adressen till säljaren tog!
Färdigt och klart kom det några dagar senare i lådan 2st kontakter i fint
skick (icke isärtagna någon gång kunde jag tyda efter granskning) och med
både fungerande elhissfunktion och fungerande belysning i bägge!
6/5 till Totten
Re: Wilwood bromskitt E28/E34
B10Alpina wrote:Jag köpte ett bromskit från:
Ronnie88
5 av 5 möjliga.
Får tacka för en smidig affär! Pengarna kikade in på kontot som avtalat, inget onödigt tjafs alls. Väldigt lättsam och trevlig affär, som det ska vara dvs!
5/5
//Ronnie Jansson
Ronnie Jansson
+358 457 5692232
+358 457 5692232