jimpa_jimmie wrote:Oj vilken bil den ser ju ny ut. Hur många ägare? såg att den bara hade gått 9000mil?
Mvh// Jimmie
en gubbe köpte den ny 1993 och sen så skrevs den fram och tillbaka på honom och sonen.
finns inget alls att anmärka på gällande skicket på bilen. något enstaka dutt med ett lackstift på några få prickar i fronten. det är allt. hur tajt och fin som hellst. det märks när det inte burnats ut från varenda korsning med en bil.
japp det är bara en sportstol. han jag köpte bilen av beställde ju den ny av bmw och han säger att han beställde den så, att det hette att förarstolen var mer justeringsmöjligheter på. men jag vetefan. känns som det kvittar.
vet iaf att man kan göra en massa skumma tillval. då jag haft en 328 med enbart stolsvärme på ena sidan.
vet att någon här på forumet kunde ta fram utrustningslistan om han fick chassienummret? någon som vet vem det var?
Håller helt me om att dessa klarglas e snyggast av eftermarknadsgrejorna! Har d på min touring oxå o ger ett lite mer "modernt"? intryck av bilen men man har ju kommit upp i ålder så original känns bäst.. (Nån som har röd/vita original baklampor till E36 touring pm;a mig... )
Gillar färgen på lyxturken!! Hade själv en E36 limo som va lagunagrön o gilla den skarpt efter man låtit sina magiska händer, polermedel o maskiner smekt den! Gillar när man har en färg som inte alla andra har.. Hade långt gångna planer på o byta färg på min touring i somras till CSL-grå när den ändå skulle på hellack utv efter vandalismen/inbrottet... Blev dock original cosmosschwarz igen då ja inte hade tid o vänta på alla demontering/montering.. Ännu mer OT: en av grannarna här i gatan har en grön E36 me alpinafront... Ska ja lägga en lapp på rutan ang sälja fronten?