Jag har stolar också om du skulle behöva. Rätt sliten förarstol, fin passagerarstol. Skulle gärna bli av med dom så man får mer plats över till annat i garaget. Du får dom billigt.
uranium wrote:Jag har stolar också om du skulle behöva. Rätt sliten förarstol, fin passagerarstol. Skulle gärna bli av med dom så man får mer plats över till annat i garaget. Du får dom billigt.
Vet inte om jag eller ToTTeN bor närmast.
Pris på dom? sitter bältena kvar på stolarna? totten bor för långt bort och jag har ju en bit till söderhamn också
ingen som bor närmare som har nå skit i gömmorna?
kan hämta i stockholm om du har möjlighet att möta upp nånstans.
xelerator wrote:gah, varför sa du inte att du letade efter säten också.
jag har lika fina säten som dörrsidorna om det är intressant ..
det är dock komplett ..
mvh
jag antar att dina är ganska dyra, ska bara ha nåt billigt skit som får sitta i på besiktningen. endast framstolar jag behöver, baksäte är redan fixat!
björn björn björn, jag kan kirra hem stolarna åt dig från uranium om du ska ha dom, åker hem till Söderhamn nu över nyår och är hemma igen fredag eller lördag och beroende på om jag jobbar eller inte på söndagen så kanske jag kommer hem söndag.
Lincoln Continental -68
949whp M30 - SÅLD
073-828 0005
Hansa wrote:björn björn björn, jag kan kirra hem stolarna åt dig från uranium om du ska ha dom, åker hem till Söderhamn nu över nyår och är hemma igen fredag eller lördag och beroende på om jag jobbar eller inte på söndagen så kanske jag kommer hem söndag.
det vore jävligt bra! vilken dag åker du till söderhamn?
uranium: har du nå telenr. man kan nå dig på?