GraveDigger wrote:Fick bli en tidigt julklapp på n95an la av så även jag fasnade i iPhone träsket nu
välkommen över till andra sidan =)
Jag är jävligt sugen jag med nu när min gått och självdött igen.
Två mobilen åt skogen, ena tar batteriet slut om nån ringer eller om man sms:ar några ggr.
Den andra får för sig att hänga sig, trycka bakåt själv (touchscreen) och klaga över att inget SIM kort sitter i.. snart jävligt sönderslagen
Vad finns det för abonemang till en iPhone 3GS?
Bara Telia och Tre?
Senaste köp var en god Pizza..
Cypern; kycklingfilé, soltorkade tomater, fetaost, oliver, tzatziki, ruccola
GraveDigger wrote:jag kör på Tre pott 499kr då dom inte har förhöjd månadskostnad på luren nästan alla anda som har det
Jag kör på 200 kronor förhöjd per månad i 24månader. Totala kostnaden per månad blir då 250kronor, och då har jag gratis sms och gratis samtal inom telia.
Dessutom fick jag Spotify Premium fram till påsk och gratis mobilsurf också.
Telia MAX25 och 3GS 16gb. betalade 300 i butik.
och man kan köpa iphonen med telenor också! edit* billigast tror jag det blir med halebop!!
Jag köpte min 1 vecka gammal för 4k cash. Sen har jag telenor 599:- månaden som jag haft sedan tidigare och man ringer fritt till alla alltid. Likaså mms sms fritt till alla. Lade sedan till 59:- för surfa fritt oxå.
Nöjd med det surfat. Över 500mb på 3 veckor. Så det "lönar" sig
bullen! wrote:Jag köpte min 1 vecka gammal för 4k cash. Sen har jag telenor 599:- månaden som jag haft sedan tidigare och man ringer fritt till alla alltid. Likaså mms sms fritt till alla. Lade sedan till 59:- för surfa fritt oxå.
Nöjd med det surfat. Över 500mb på 3 veckor. Så det "lönar" sig
Absolut. En iPhone ska man kosta på sig dom där kronorna extra i månaden för mobilsurf då den blir vääldigt naken utan internet.
Kan rekomendera telefonen till allt och alla. Riktigt roliga apps på den =) Laddade ner Doom 3D igår, 22kronor så får man hela det gamla klassiska firstpersonshooter-spelet!