E30Anders projekt! 1008hk/ 1173Nm
Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis
Man tackar för dom positiva komentarerna
Vi får väl se vad "budgeten" stannar på i slutänden men än så länge känns det helt ok, hade ju vart skoj med en helsmidd m50 men då drar det iväg i pengar också.
Från början var det tänkt att slänga i motorn i den vita 320:in för att sladda lite å skita i hur det såg ut men den planen gick ju jävligt bra eller inte
ylindgren: jag pyntade 500:- för det som är på bilden, allt måste vara isärplockat.....
Mvh/ Anders
Vi får väl se vad "budgeten" stannar på i slutänden men än så länge känns det helt ok, hade ju vart skoj med en helsmidd m50 men då drar det iväg i pengar också.
Från början var det tänkt att slänga i motorn i den vita 320:in för att sladda lite å skita i hur det såg ut men den planen gick ju jävligt bra eller inte
ylindgren: jag pyntade 500:- för det som är på bilden, allt måste vara isärplockat.....
Mvh/ Anders
Jag ser ett helt gäng med skurna plåtar i bakgrunden på bildenkristov wrote:Ska du bygga flera fästen?
Snyggt gjort som vanligt!
/ Christian Sundqvist Växjö
http://www.nukeperformance.com/
http://www.nukeperformance.com/
Blev inte mycke gjort idag, fortsatte lite med diffupphängningen......
Fan vad jag hatar köra vinkelslip under bilfan när den står på pallbockar, trångt som fan å sprut från vinkelslipen som man inte kommer undan
Blir till att slänga upp den i vaggan innan jag svetsar resten under....
Har även köpt mig en 2,8L vev, kan alltid va bra att ha
Mvh/ Anders
Fan vad jag hatar köra vinkelslip under bilfan när den står på pallbockar, trångt som fan å sprut från vinkelslipen som man inte kommer undan
Blir till att slänga upp den i vaggan innan jag svetsar resten under....
Har även köpt mig en 2,8L vev, kan alltid va bra att ha
Mvh/ Anders
- NickE30M50
suprated wrote:Tjennare Anders
Och du kallar detta budgetbygge, Såg även att du leta efter en Dashlogger. Vart ska detta sluta haha. Kommer bli sjukt fett mvh Ted
Ja det började ju i alla fall som "budgetbygge . Får se vart det slutar, man är ju sjukt svag för alla fräna prylar och det är inte bra för "budgeten"......
Ja man får ju hoppas den blir någorlunda fet
Ha de gott!!
Mvh/ Anders
Tack för de jimpa
Här händer det inte mycket för tillfället då jag var sjuk ett tag men har i alla fall shoppat ett M-tech 2 paket idag och det det verkar som att bilen äntligen ska bli blästrad i helgen, drygt med folk som lovar en massa dom inte kan hålla
Har även hämtat nya framskärmar på bmw i dag då dom andra piratskärmarna jag köpte inte passade för fem öre.....
Kollar lite på fälgar men vet inte vilken inpressning jag ska ha bak, vad kör ni andra för inpressning som har 9 tum breda bakfälgar??
Mvh/ Anders
Här händer det inte mycket för tillfället då jag var sjuk ett tag men har i alla fall shoppat ett M-tech 2 paket idag och det det verkar som att bilen äntligen ska bli blästrad i helgen, drygt med folk som lovar en massa dom inte kan hålla
Har även hämtat nya framskärmar på bmw i dag då dom andra piratskärmarna jag köpte inte passade för fem öre.....
Kollar lite på fälgar men vet inte vilken inpressning jag ska ha bak, vad kör ni andra för inpressning som har 9 tum breda bakfälgar??
Mvh/ Anders