robbz BMW M3 e30, 876whp/948wNm (www.robbz.se)
Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis
Tycker det är ett riktigt coolt bygge. Hög finish, snygga lösningar, bra energi etc.
Att man inte gör som alla andra betyder inte att man gör fel. Det betyder att man har större kapacitet än folk som gör vad alla andra gjort (så som jag gör tex)
Om man får kritik för nått man gör rätt så förstår jag att man struntar i kritiken. Orka lägga enerig på det..
Att man inte gör som alla andra betyder inte att man gör fel. Det betyder att man har större kapacitet än folk som gör vad alla andra gjort (så som jag gör tex)
Om man får kritik för nått man gör rätt så förstår jag att man struntar i kritiken. Orka lägga enerig på det..
/Henrik
bullen! wrote:nu gissar jag bara. men det är kanske sättet att svara på det som sägs mer än hur man valt att gå tillväga som är orsaken?
jag vet inte. det får de som låter bli att skriva här själva svara på egentligen.
Om man kritiserat något som sen visar sig funka så skriver folk ju sällan "grattis, jag hade fel"
Dock vet jag inte vilka inlägg det refereras till, men om någon kritiserat saker som funkar så är de inte konstigt de är tysta?
/Henrik
HenrikF wrote:Tycker det är ett riktigt coolt bygge. Hög finish, snygga lösningar, bra energi etc.
Att man inte gör som alla andra betyder inte att man gör fel. Det betyder att man har större kapacitet än folk som gör vad alla andra gjort (så som jag gör tex)
Om man får kritik för nått man gör rätt så förstår jag att man struntar i kritiken. Orka lägga enerig på det..
tack, en som förstår
-folk i allmänhet verkar inte våga ta egna steg och kanske till och med förbättra lösningar som redan finns. jag menar inte att man ska uppfinna hjulet 2ggr men vissa saker kan förbättras.
-hur skulle det se ut annars om alla gör samma sak, då hade man haft kvar ericsson 337:an
-innan det blir ett j-vla hallå, så är det jag skrev riktat till privatpersoner. absolut inte ppf.
-det kan läsas som på sidan 132 så förstår man vad jag menar.
/mvh
Last edited by robbz on 14 Nov 2009, 12:56, edited 1 time in total.
-Hell was full, so i came back-
876hk / 948Nm på hjulen vid 2.2bar
spons: http://www.pure-pf.com" onclick="window.open(this.href);return false; - http://www.pbz.se/" onclick="window.open(this.href);return false; - CPE Österbybruk - http://www.adolfssons-motor.se/Indexplast.htm" onclick="window.open(this.href);return false; - http://www.acm-ab.se" onclick="window.open(this.href);return false;
sponsorer sökes!
0733-227033
876hk / 948Nm på hjulen vid 2.2bar
spons: http://www.pure-pf.com" onclick="window.open(this.href);return false; - http://www.pbz.se/" onclick="window.open(this.href);return false; - CPE Österbybruk - http://www.adolfssons-motor.se/Indexplast.htm" onclick="window.open(this.href);return false; - http://www.acm-ab.se" onclick="window.open(this.href);return false;
sponsorer sökes!
0733-227033
robbz wrote:E24 wrote:robbz wrote:blir nog kolfiber på den du
Jag röstar på kolfiber!! det kommer att bli skit snyggt!
Och lycka till med bromsningen! det kommer att bli gott om mos!
MVH
tack, jo jag tror att det får bli ngt sånt
bullen: ja du är iallafall ärlig och komenterar, det säger jag inget om.
-men jag har svårt att förstå vad du menar ?, syftar du på all kritik som vart då jag bestämde mig att den skulle bromsas hos pbz? i övrigt så har jag väl inte fått så mycket kritik förutom det jag skrev om tidigare, dvs kompressionsförhållande, utformning av insug och val av bränsle. och att den kritiken har runnit av som vatten i så fall beror ju på att vi kör vårat race, och inte lyssnar och gör som alla andra! och nu är det bevisat, att det går att få ur bra, om inte bättre(?) med pulver efter den här setupen....
-det var ju ett sånt ståhej om hur jag kunde välja att åka med 6.8:1 i komp? den är ju urstark på låga och vi är skitnöjda.....
-jag har inga problem att ta kritik då en sak som vi gjort är överbevisad att den inte funkar, inte om man blir nerhaglad innan det ens är beprövat. så är vi väl alla?
tycker för övrigt att det är klent att folk inte ens "orkar" skriva några rader, men när det ska klankas så går det fort. skitkonstigt.....
jag själv brukar försöka hålla mig att komentera andras ideer om jag inte är helt säker att det inte funkar, om man inte har provat samma sak själv....då kan det vara shysst att tipsa så att folk inte gör samma tabbe vilket kanske kan bli kostsamt osv.
hoppas du förstår vad jag menar bullen, nu ser iallafall vi fram emot att vi kan bromsa ur den ordentligt på vanlig bensin, och hur det än är så ger den skitmycket pulver vilket var målet när bygget en gång började.
/mvh
Ang kompression så är det ju bara en sak som är säker, oavsett hur man konstruerat resten av motorn och kringutrustning. Den skulle ha blivit ÄNNU starkare än den redan är med högre geometrisk kompressionsförhållande. Inget är unikt med ett lågt kompressionsförhållande, det är ett sätt att kunna använda ett sämre/känsligare bränsle för att uppnå hög effekt. Den enda följden är ju just att innan man återigen höjt kompressionen med ett högre atmosfärstryck så är motorn svagare/sämre. Detta är inte kritik utan fakta.
Motorn verkar ju bli sjukt grym ändå så er tanke kan vara god om ni vill använda ett lågoktanigt bränsle och nöjer er med lite sämre botten. Det roligaste av allt är ändå att barnsjukdomarna är utsorterade nu och att forumets kanske fetaste bygge får prestera efter så många års utvecklande!
hehe tack khil
jo det är ju precis så som du säger.
-om vi vänder på det hela så startade vi projektet med att sätta ribban högt med att åka med så högt laddtryck som möjligt (3bar) eftersom det är laddet som ger effekt. och för att göra det så var vi tvugna att lägga oss så lågt vad gäller kompet.
-att vi sedan fick en maskin som är urstark på botten är bara ett enda stort + , men som du säger skulle man gå upp till kanske 8.5-9.0:1 i komp så skulle han bli ännu starkare, men den skulle även bli känsligare för våra laddtryck och börja spika.
och som du säger så är det riktigt skönt att ha sorterat ut en hel del barnsjukdommar på den lilla tid vi fick, så förhoppningsvis så ska allt funka.
-sen om det rasar pga körsätt eller för mycket boost är ju egentligen bara en tidsfråga .
/mvh
jo det är ju precis så som du säger.
-om vi vänder på det hela så startade vi projektet med att sätta ribban högt med att åka med så högt laddtryck som möjligt (3bar) eftersom det är laddet som ger effekt. och för att göra det så var vi tvugna att lägga oss så lågt vad gäller kompet.
-att vi sedan fick en maskin som är urstark på botten är bara ett enda stort + , men som du säger skulle man gå upp till kanske 8.5-9.0:1 i komp så skulle han bli ännu starkare, men den skulle även bli känsligare för våra laddtryck och börja spika.
och som du säger så är det riktigt skönt att ha sorterat ut en hel del barnsjukdommar på den lilla tid vi fick, så förhoppningsvis så ska allt funka.
-sen om det rasar pga körsätt eller för mycket boost är ju egentligen bara en tidsfråga .
/mvh
-Hell was full, so i came back-
876hk / 948Nm på hjulen vid 2.2bar
spons: http://www.pure-pf.com" onclick="window.open(this.href);return false; - http://www.pbz.se/" onclick="window.open(this.href);return false; - CPE Österbybruk - http://www.adolfssons-motor.se/Indexplast.htm" onclick="window.open(this.href);return false; - http://www.acm-ab.se" onclick="window.open(this.href);return false;
sponsorer sökes!
0733-227033
876hk / 948Nm på hjulen vid 2.2bar
spons: http://www.pure-pf.com" onclick="window.open(this.href);return false; - http://www.pbz.se/" onclick="window.open(this.href);return false; - CPE Österbybruk - http://www.adolfssons-motor.se/Indexplast.htm" onclick="window.open(this.href);return false; - http://www.acm-ab.se" onclick="window.open(this.href);return false;
sponsorer sökes!
0733-227033
Doktorn wrote:Åjo, det ser man! Dom ska sitta precis efter porten! Sen ska man inte lita för mkt på dom när man bromsar med svep för dom hinner inte med.
Så du påstår allltså att grenröret inte spelar nån roll alls?
Att om du får ett hekto mer i mot-tryck i en pipa vid lite högre mot-tryck än en annan pipa så spelar det ingen roll alls? Intressant.
Och ja, de är väll själkvklart att nipplarna sitter direkt efter flänsen, vi är ju inte tappade bakom en vagn. Finns fina bilder på vart dom sitter i tråden.
johankihl wrote:Ang kompression så är det ju bara en sak som är säker, oavsett hur man konstruerat resten av motorn och kringutrustning. Den skulle ha blivit ÄNNU starkare än den redan är med högre geometrisk kompressionsförhållande. Inget är unikt med ett lågt kompressionsförhållande, det är ett sätt att kunna använda ett sämre/känsligare bränsle för att uppnå hög effekt. Den enda följden är ju just att innan man återigen höjt kompressionen med ett högre atmosfärstryck så är motorn svagare/sämre. Detta är inte kritik utan fakta.
Motorn verkar ju bli sjukt grym ändå så er tanke kan vara god om ni vill använda ett lågoktanigt bränsle och nöjer er med lite sämre botten. Det roligaste av allt är ändå att barnsjukdomarna är utsorterade nu och att forumets kanske fetaste bygge får prestera efter så många års utvecklande!
Jafyfan, tänk om han åkt 15:1, då hade det lätt blivit 950whp på 0,1 bar med e85....
Nu är det här inte riktat till dig johan, även om jag citerar ditt inlägg.
Det som ger effekt i en motor är ju mängden gas som pressar ner kolven efter förbränningen, och för att få maximalt med gas så lär man fylla cylindern med så mkt luft/bränsle blandning det bara går.
Gränsen för hur mkt det går att fylla en cylinder är ju dels hur "spik" kännsligt ett bränsle är (MON = Mekaniskt) (RON = Teoretiskt) (AKI = Snitt mellan MON och RON) samt hur bränsle blandningen beter sig under förbränningen, det finns alltid en gräns som alltid har med kompressions trycket att göra samt värme till största del, om man inte börjar jämföra olika motortyper villket är totalt irellevant.
Vi hade 10kg i kompressionstryck i M30:in när vi testade sisst på alla burkar, en sugmotor brukar ju ligga bra mkt högre, en med 12:1 runt 14kg-16kg? Nu är jag absolut inte kung på matte och räkna ut komprimeringsgrad/tryckförhållande, men det känns naturligt att man kan lägga på några hekto tryck till i den med lågt komp för att komma upp i 14kg ist för 10kg, och helt plöttsligt så har man sjukt mkt mer gas i cylindern som slutligen ger effekt när den förbränns, och eftersom kompressionstrycket inte är nära gränsen för vad som är möjligt ännu så är det fin fint, nu vet jag inte vart gränsen ligger i rent kompressionstryck, men vid samma komp.tryck oavset komp.förhållande så bör man kunna köra likvärdig tändning, mao så är det möjligt att ha mkt mer effektgivande gas i en lågkompad motor än en högkompad i cylindrarna innan man bottnar tändningsmässigt. Den gränsen är som sagt olika på olika bränslen, hade man kört på Nitro, Toulene eller dyligt hade man kunna kört sjukt högt komp ändå.
Men det blir lite dyrt i längden, så varför inte bygga för bensin eller e85?
Nu är det ingen som testat köra låg komp med e85 än, vilket kan va intressant, är det för att alla andra är fega eller inte orkar tänka utanför ramarna? Vad vet jag.
Vi kan ju kika lite på Megatron motorn, hur fan kunde BMW:s F1 racing ingenjörer va så jävla dumma så dom åkte med 7.5:1 i kompförhållande i en motor i tävlings-sammanhang när dom dessutom åkte på Toulene som har 114AKI?! borde ju kunnat köra minst 10:1 och fått mer effekt? Troligtvis inte. Dom laddade 5,5bar ist och pockade sjuka effekter.
Det är när man börjar ligga på gränsen det märks absolut mest. Där är vi inte ännu med den här motorn, det lär vi däremot få se vid nästa bromsning.
Oavsett vilket, det här är ingen sugmotor, så det är rätt ointressant att ens fundera på vad den skulle ge som sugmotor, dock är det ju konstaterat att den ger likvärdigt om inte mer i vrid på 2500rpm utan överladdning än vad en standard S38B38 ger, så robbz har anledning att vara nöjd.
HenrikF wrote:Om man kritiserat något som sen visar sig funka så skriver folk ju sällan "grattis, jag hade fel"
så är det säkert. men är det inte lite så från trådskaparen med anhängs sida oxå? det blir bara stök i tråden om man ska försöka diskutera detta och det inte är någon nationellt problem egentligen då alla får göra som dom vill.
men jag vet att jag vid ett tillfälle kallat detta för en strippbil. men då blev jag sågad för det var det verkligen inte. trots att jag köpt bakbromsarna av trådskaparen med motiveringen från denne att få dit 15" fälgar med drag-däck. och att bilen sen fick bromsskärm så trodde jag givetvis att den skulle gå på strippen. för inte drar men en skärm i slutet på mantorprakan? lär inte gynna varvtiderna iaf.
att man istället svarat "jag har tänkt om. den kommer inte gå på strippen" är ju ok. alla kan vi ångra oss. men då sades det att det aldrig påståtts att den skulle gå på strippen och det lät lite snäsigt.
det är nog sånt som får folk att tröttna på att diskutera? det tror jag iaf.
och vill robbz att dessa inlägg tages bort så säg till så kan jag städa lite i tråden.
bullen! wrote:HenrikF wrote:Om man kritiserat något som sen visar sig funka så skriver folk ju sällan "grattis, jag hade fel"
så är det säkert. men är det inte lite så från trådskaparen med anhängs sida oxå? det blir bara stök i tråden om man ska försöka diskutera detta och det inte är någon nationellt problem egentligen då alla får göra som dom vill.
men jag vet att jag vid ett tillfälle kallat detta för en strippbil. men då blev jag sågad för det var det verkligen inte. trots att jag köpt bakbromsarna av trådskaparen med motiveringen från denne att få dit 15" fälgar med drag-däck. och att bilen sen fick bromsskärm så trodde jag givetvis att den skulle gå på strippen. för inte drar men en skärm i slutet på mantorprakan? lär inte gynna varvtiderna iaf.
att man istället svarat "jag har tänkt om. den kommer inte gå på strippen" är ju ok. alla kan vi ångra oss. men då sades det att det aldrig påståtts att den skulle gå på strippen och det lät lite snäsigt.
det är nog sånt som får folk att tröttna på att diskutera? det tror jag iaf.
och vill robbz att dessa inlägg tages bort så säg till så kan jag städa lite i tråden.
Om jag förstått rätt så är den här bilen inte byggt för något "specifikt ändamål" utan är tänkt att kunna brukas på både bana, gata och stripp. Coilovers och ordentliga bromsar fram för banan, bromsskärm och möjlighet till att använda 15" fälgar bak för slicks för att kunna åka fort på strippen osv..
Karl Jansson, 070-4406777
absolut inte, finns det värre än trådar som moderatorer helt sonika "städar" upp i innan allmänheten hinner läsa det? jag tycker helt och hållet att alla ska ha åsikter, men då ska man bita i det sura och kunna ge cred när man blir överbevisad också. därför vill jag inte att tråden ska rensas på nåt.
-förstår inte varför du hakar upp dig på vissa saker? att bilen enbart ska gå som strippbil osv...?
självklart vill jag köra stripp med bilen, och då måste jag nog ha bromsskärm om man inte ska ligga å tjyvbromsa på slutet. åkte 227km/h som snabbast med förra motorn och tror att jag ganska lätt kommer åka 250km/h med nya därav skärmen.
-sen bara för att jag sålde bakbromsarna till dig så betyder det inte att jag ska enbart åka stripp, vad är det för vits att åka 402m med 17" bakhjul? finns ju inget fäste alls!
-sen tycker jag att jag har kluddat lite här och där över hela tråden att detta ska bli en bil som jag kan använda till allt möjligt, dvs stripp, bana, ev cruising......det kan du inte ha missat??
/mvh
-förstår inte varför du hakar upp dig på vissa saker? att bilen enbart ska gå som strippbil osv...?
självklart vill jag köra stripp med bilen, och då måste jag nog ha bromsskärm om man inte ska ligga å tjyvbromsa på slutet. åkte 227km/h som snabbast med förra motorn och tror att jag ganska lätt kommer åka 250km/h med nya därav skärmen.
-sen bara för att jag sålde bakbromsarna till dig så betyder det inte att jag ska enbart åka stripp, vad är det för vits att åka 402m med 17" bakhjul? finns ju inget fäste alls!
-sen tycker jag att jag har kluddat lite här och där över hela tråden att detta ska bli en bil som jag kan använda till allt möjligt, dvs stripp, bana, ev cruising......det kan du inte ha missat??
/mvh
-Hell was full, so i came back-
876hk / 948Nm på hjulen vid 2.2bar
spons: http://www.pure-pf.com" onclick="window.open(this.href);return false; - http://www.pbz.se/" onclick="window.open(this.href);return false; - CPE Österbybruk - http://www.adolfssons-motor.se/Indexplast.htm" onclick="window.open(this.href);return false; - http://www.acm-ab.se" onclick="window.open(this.href);return false;
sponsorer sökes!
0733-227033
876hk / 948Nm på hjulen vid 2.2bar
spons: http://www.pure-pf.com" onclick="window.open(this.href);return false; - http://www.pbz.se/" onclick="window.open(this.href);return false; - CPE Österbybruk - http://www.adolfssons-motor.se/Indexplast.htm" onclick="window.open(this.href);return false; - http://www.acm-ab.se" onclick="window.open(this.href);return false;
sponsorer sökes!
0733-227033
_Kalle_ wrote:bullen! wrote:HenrikF wrote:Om man kritiserat något som sen visar sig funka så skriver folk ju sällan "grattis, jag hade fel"
så är det säkert. men är det inte lite så från trådskaparen med anhängs sida oxå? det blir bara stök i tråden om man ska försöka diskutera detta och det inte är någon nationellt problem egentligen då alla får göra som dom vill.
men jag vet att jag vid ett tillfälle kallat detta för en strippbil. men då blev jag sågad för det var det verkligen inte. trots att jag köpt bakbromsarna av trådskaparen med motiveringen från denne att få dit 15" fälgar med drag-däck. och att bilen sen fick bromsskärm så trodde jag givetvis att den skulle gå på strippen. för inte drar men en skärm i slutet på mantorprakan? lär inte gynna varvtiderna iaf.
att man istället svarat "jag har tänkt om. den kommer inte gå på strippen" är ju ok. alla kan vi ångra oss. men då sades det att det aldrig påståtts att den skulle gå på strippen och det lät lite snäsigt.
det är nog sånt som får folk att tröttna på att diskutera? det tror jag iaf.
och vill robbz att dessa inlägg tages bort så säg till så kan jag städa lite i tråden.
Om jag förstått rätt så är den här bilen inte byggt för något "specifikt ändamål" utan är tänkt att kunna brukas på både bana, gata och stripp. Coilovers och ordentliga bromsar fram för banan, bromsskärm och möjlighet till att använda 15" fälgar bak för slicks för att kunna åka fort på strippen osv..
helt rätt, guldstjärna till dig.
-synd bara att inte alla har lika bra koll som dig
hade jag koncentrerat mig på raktframåka hade jag gjort som fear this, dvs röram fram och jänkevag ibak.
/mvh
-Hell was full, so i came back-
876hk / 948Nm på hjulen vid 2.2bar
spons: http://www.pure-pf.com" onclick="window.open(this.href);return false; - http://www.pbz.se/" onclick="window.open(this.href);return false; - CPE Österbybruk - http://www.adolfssons-motor.se/Indexplast.htm" onclick="window.open(this.href);return false; - http://www.acm-ab.se" onclick="window.open(this.href);return false;
sponsorer sökes!
0733-227033
876hk / 948Nm på hjulen vid 2.2bar
spons: http://www.pure-pf.com" onclick="window.open(this.href);return false; - http://www.pbz.se/" onclick="window.open(this.href);return false; - CPE Österbybruk - http://www.adolfssons-motor.se/Indexplast.htm" onclick="window.open(this.href);return false; - http://www.acm-ab.se" onclick="window.open(this.href);return false;
sponsorer sökes!
0733-227033
Nobbe wrote:Tycker vi försöker förklara ganska bra hur vi tänker, varför vi gjort vissa saker osv?
Eller är det nånstans vi glömt dig bullen! ?
Vad vill du ha svar på?
Fråga det ist för att skriva massa irellevanta inlägg.
nu vill du ju bara uppvigla istället för att försöka förstå vad jag menar. det är vanligt fenomen när man är "out of bullets".
vad jag vill ha svar på? det är varför attityden är som den är när någon ifrågasätter ett val ni gjort. taggarna utåt direkt som om personen som frågar vill er illa. hade alla varit överens så hade det inte behövts något som heter diskussionsforum och om någon ifrägasätter en sak så är det ju ställt som en fråga.
slutar jag oxå skriva i denna tråden så är det ytterligare en i raden som tröttnat. och det talar ju för sig själv.
robbz wrote:-förstår inte varför du hakar upp dig på vissa saker? att bilen enbart ska gå som strippbil osv...?
/mvh
jag hakar inte upp mig på det. jag ska själv inte använda min till något. den ska jag bara äga och tvätta.
men jag diskuterar hur folk blivit bemötta. inte hur du valt att göra med din bil. det är ju din och inte min så det kvittar verkligen.
_bullen! wrote:nu vill du ju bara uppvigla istället för att försöka förstå vad jag menar. det är vanligt fenomen när man är "out of bullets".
vad jag vill ha svar på? det är varför attityden är som den är när någon ifrågasätter ett val ni gjort. taggarna utåt direkt som om personen som frågar vill er illa. hade alla varit överens så hade det inte behövts något som heter diskussionsforum och om någon ifrägasätter en sak så är det ju ställt som en fråga.
slutar jag oxå skriva i denna tråden så är det ytterligare en i raden som tröttnat. och det talar ju för sig själv.
Haha, oj, förlåt att jag råkade låta grinig då *puss*
Får väll fråga igen med lite mindre "attityd". *Kram*
Vad har du på hjärtat som du anser att vi inte har svarat eller en försökt svara på? *gulli-gull*
Beskriv gärna, för jag förstår verkligen inte, och då menar jag med mitt mest beklagande verkligen inte vad du menar i det avséendet.
Förlåt så hemskt mycket, men jag kan bara inte begripa.
bullen! wrote:robbz wrote:-förstår inte varför du hakar upp dig på vissa saker? att bilen enbart ska gå som strippbil osv...?
/mvh
jag hakar inte upp mig på det. jag ska själv inte använda min till något. den ska jag bara äga och tvätta.
men jag diskuterar hur folk blivit bemötta. inte hur du valt att göra med din bil. det är ju din och inte min så det kvittar verkligen.
Ist för att du anklagar oss för att vi har dålig attityd osv när vi inte ens kan förstå vad du menar, så kan du väll ta och visa genom att citera dom inläggen där vi vart så grön-jävliga så att vi ser det själva så vi kan ändra oss?
Nobbe wrote:
Haha, oj, förlåt att jag råkade låta grinig då *puss*
Får väll fråga igen med lite mindre "attityd". *Kram*
Vad har du på hjärtat som du anser att vi inte har svarat eller en försökt svara på? *gulli-gull*
Beskriv gärna, för jag förstår verkligen inte, och då menar jag med mitt mest beklagande verkligen inte vad du menar i det avséendet.
Förlåt så hemskt mycket, men jag kan bara inte begripa.
hoppas ingen moderator tar bort det inlägget för det talar verkligen för sig själv och är målande för attityden många har till er.
nu kan du omöjligen inte förstå varför er attityd är ogillad?
bullen! wrote:Nobbe wrote:
Haha, oj, förlåt att jag råkade låta grinig då *puss*
Får väll fråga igen med lite mindre "attityd". *Kram*
Vad har du på hjärtat som du anser att vi inte har svarat eller en försökt svara på? *gulli-gull*
Beskriv gärna, för jag förstår verkligen inte, och då menar jag med mitt mest beklagande verkligen inte vad du menar i det avséendet.
Förlåt så hemskt mycket, men jag kan bara inte begripa.
hoppas ingen moderator tar bort det inlägget för det talar verkligen för sig själv och är målande för attityden många har till er.
nu kan du omöjligen inte förstå varför er attityd är ogillad?
Men snälla lilla vän. Svara på våra frågor ist.
Nu sitter du ju verkligen och målar in dig i ett hörn.
Vi frågar ju dig verkligen påtagligt gång på gång om du kan ställ den fråga du känner att du inte är besvarad igen så kan nån svara på den, sen går du över till attityd problem osv.
Nu klanske jag är naiv, men jag anser att du minst har lika mkt attityd problem som vi har isf. Kommer in i en annan männsikas tråd och totalt bombar den med onödiga och till ämnet totalt irrelevanta inlägg. Det är ju inte bara i den här tråden heller, är ju i var och varannan tråd du gärna halkar ifrån ämnet och pratar om det du personligen helst vill diskutera, helst av allt ekonomi, och nej, varken jag eller robbz är avundsjuka på din ekonomi, så du behöver inte ens ta upp det i den här tråden oxå.
Klart som fan jag lackar ur tillslut när du fullkommligt skiter i vad vi har skrivit, och om du ens läser det så läser du mellan raderna.
Vad, exakt VAD ska vi göra för att tillfredsställa dig bullen! ?
Vi har frågat gång på gång, försökt svara på dina frågor gång på gång, men inget hjälper, så snäll, exakt vad ska vi göra?