E24 wrote:robbz wrote:blir nog kolfiber på den du
Jag röstar på kolfiber!! det kommer att bli skit snyggt!
Och lycka till med bromsningen! det kommer att bli gott om mos!
MVH
tack, jo jag tror att det får bli ngt sånt
bullen: ja du är iallafall ärlig och komenterar, det säger jag inget om.
-men jag har svårt att förstå vad du menar
?, syftar du på all kritik som vart då jag bestämde mig att den skulle bromsas hos pbz? i övrigt så har jag väl inte fått så mycket kritik förutom det jag skrev om tidigare, dvs kompressionsförhållande, utformning av insug och val av bränsle. och att den kritiken har runnit av som vatten i så fall beror ju på att vi kör vårat race, och inte lyssnar och gör som alla andra! och nu är det bevisat, att det går att få ur bra, om inte bättre(?) med pulver efter den här setupen....
-det var ju ett sånt ståhej om hur jag kunde välja att åka med 6.8:1 i komp? den är ju urstark på låga och vi är skitnöjda.....
-jag har inga problem att ta kritik då en sak som vi gjort är överbevisad att den inte funkar, inte om man blir nerhaglad innan det ens är beprövat. så är vi väl alla?
tycker för övrigt att det är klent att folk inte ens "orkar" skriva några rader, men när det ska klankas så går det fort. skitkonstigt.....
jag själv brukar försöka hålla mig att komentera andras ideer om jag inte är helt säker att det inte funkar, om man inte har provat samma sak själv....då kan det vara shysst att tipsa så att folk inte gör samma tabbe vilket kanske kan bli kostsamt osv.
hoppas du förstår vad jag menar bullen, nu ser iallafall vi fram emot att vi kan bromsa ur den ordentligt på vanlig bensin, och hur det än är så ger den skitmycket pulver vilket var målet när bygget en gång började.
/mvh