hur går det för grabbarna i orsa???
Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis
hur går det för grabbarna i orsa???
hur går det för ärtan & CO??? kört lådras å bara krökar nu eller?
Jag var där idag, å när m3an väl körde så stog jag å köpte hamburgare Så att jag missade repan...
Däremot så gick jag å kollade in bilarna i depån! Hur jäkla fräna som helst ju! Men jag var i Orsa mellan 11 å 3 så jag missade kanske nån repa oxå
Däremot så gick jag å kollade in bilarna i depån! Hur jäkla fräna som helst ju! Men jag var i Orsa mellan 11 å 3 så jag missade kanske nån repa oxå
♥ BMW - Kärlek vid första bakvagnskastet ♥
535 -87 x2 525 -92 523 -97
535 -87 x2 525 -92 523 -97
- Bmwandreas
- Moderator
Andreas: Ja det varkade vara lite taskigt med greppet,men det ligger väl inte så mycket gummi i backen där heller,men 10,53 är väl godtjänt första gången?!
Vad hände för Bäckis,körde han nå'n mer repa på söndagen?såg bara en repa på lördagen när bakluckan flög upp!
Kommer inte ihåg vad Bäckis körde för tid(var det 12.xx någonting?) men med en 60 fotare i 2sekunders regionen och hjulspinn så blir det svårt att få bra tider!
Men rytet i era motorer var det då inget fel på,speakern lät som han var i extas varje gång du drog iväg!
Vad hände för Bäckis,körde han nå'n mer repa på söndagen?såg bara en repa på lördagen när bakluckan flög upp!
Kommer inte ihåg vad Bäckis körde för tid(var det 12.xx någonting?) men med en 60 fotare i 2sekunders regionen och hjulspinn så blir det svårt att få bra tider!
Men rytet i era motorer var det då inget fel på,speakern lät som han var i extas varje gång du drog iväg!
- Bmwandreas
- Moderator
- CorsaManiac