E30Anders projekt! 1008hk/ 1173Nm
Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis
Då har bilen lämnats iväg för burbygge som jag hoppas blir klart innom ett par veckor.
Nu när det blev lite mer plats i garaget tänkte jag roa mig med att plocka bort allt jag behöver från donatorbilen också så den kan gå till skrot sen.
Fick köpt 51mm fjäderben igår också , nu är det bara resten kvar....
Återkommer med bilder när det finns nått kul att visa.
Mvh/ Anders
Nu när det blev lite mer plats i garaget tänkte jag roa mig med att plocka bort allt jag behöver från donatorbilen också så den kan gå till skrot sen.
Fick köpt 51mm fjäderben igår också , nu är det bara resten kvar....
Återkommer med bilder när det finns nått kul att visa.
Mvh/ Anders
Inga fulsvetsar här inte, kul när man lämnar iväg arbete och det blir över förväntan....
Har shoppat en s50b32 också som jag funderar på att slänga i å köra som sugmotor....fan inte lätt att bestämma sig
De gamla elsystemet är ju utrivet så jag har funderat lite på att bygga ett helt nytt med bara det nödvändigaste men har sett att det finns färdiga universlkitt, är det någon som har nån erfarenhet av sånna??
Mvh/ Anders
Har shoppat en s50b32 också som jag funderar på att slänga i å köra som sugmotor....fan inte lätt att bestämma sig
De gamla elsystemet är ju utrivet så jag har funderat lite på att bygga ett helt nytt med bara det nödvändigaste men har sett att det finns färdiga universlkitt, är det någon som har nån erfarenhet av sånna??
Mvh/ Anders
E30Anders wrote:De gamla elsystemet är ju utrivet så jag har funderat lite på att bygga ett helt nytt med bara det nödvändigaste men har sett att det finns färdiga universlkitt, är det någon som har nån erfarenhet av sånna??
Mvh/ Anders
Hvor får man tak i disse?
Rått bygg forresten, driver med det noe lignende nå for tiden selv
-
Nytt verktygsskåp, nu slipper man lägga halva dagen på att leta efter verktyg
En motor kan va bra att ha....
Har lite mätare liggandes som jag tänkte använda, saknar bara en oljetrycksmätare och om någon har en vit avgastemp så kan jag tänka mig att byta bort min svarta.
Å lite sönderplockad bakvagn
Mvh/ Anders
En motor kan va bra att ha....
Har lite mätare liggandes som jag tänkte använda, saknar bara en oljetrycksmätare och om någon har en vit avgastemp så kan jag tänka mig att byta bort min svarta.
Å lite sönderplockad bakvagn
Mvh/ Anders
- NickE30M50