Vi hoppas på det Förhoppningsvis så har det hjälpt att gå den långsamma och dyra vägen med bygget så vi slipper spendera ett helt år på trail&error utan kunna köra för fullt ganska snabbt
Jo visst gör det de, men då kostar de bananas också.. men de är de värt! Blir snabbt rakt fram eller blir det lite väghållning å sånt på också?
Vi hoppas på det Förhoppningsvis så har det hjälpt att gå den långsamma och dyra vägen med bygget så vi slipper spendera ett helt år på trail&error utan kunna köra för fullt ganska snabbt
Jo visst gör det de, men då kostar de bananas också.. men de är de värt! Blir snabbt rakt fram eller blir det lite väghållning å sånt på också?
Hehe visst gör de Mest gata och rakt fram, blir nog inte någon vidare framgång på runtruntbana med kammarna som sitter i och den där turbon Blir nog mycket bus på nätterna
Bmwandreas wrote:Ser bra ut. Ett uttag för mottrycksmätning vore kul att ha. Och är plenumkammaren fäst i motorn på något vis? Det vore bra om vi ska ladda 3 bar.
haha ja lägg på ngn fet rundstång i alu nu, ärtan har cert i att spränga insug
Bmwandreas wrote:Ser bra ut. Ett uttag för mottrycksmätning vore kul att ha. Och är plenumkammaren fäst i motorn på något vis? Det vore bra om vi ska ladda 3 bar.
ni får väl dra på er alla cross skydd ni har och vara beredda på att ducka
När en bil är så jävla slö att den får ha regplåtar är den helt ointressant!