Jag undrar vad som skiljer på m3 us motorn och den vanliga m3 motorn?Jag undrar inte hästkrafts skillnader utan mera komp,kammaxlar,stakar,borr,slag och kolvar.Jag undrar för min tanke är turbo,svarva kolvar och riktigt sprut.
Jag har ingen för tillfället men är intresserad av att köpa en m3 och turbokonventera och då undrar jag om det går lika bra att konvertera en us som en vanlig,med andra ord vilken är bäst att utgå ifrån
Jag har ingen för tillfället men är intresserad av att köpa en m3 och turbokonventera och då undrar jag om det går lika bra att konvertera en us som en vanlig,med andra ord vilken är bäst att utgå ifrån
Det är nog lättare att förklara skillnaderna mellan euro och US M3an om du anger vilken modell du är intresserad av. Skiljer olika mycket på olika modeller.
Om vi snackar E36 så bygger US versionen på en strokad M50 motor istället för S50 som vi fick i Europa, detta kan nog någon annan berätta mer om tex Johnny H